5
8 Recenzije
  • Brza dostava
9 28 10 75 RRP ?
Prodano
  • Ovaj proizvod ima besplatnu dostavu
Opis
Slika je za prezentacijske svrhe, predočeni proizvodi su navedeni u setu.
Specifikacije
Veličina 0.22 (dužina 27 cm/širina 8 cm/visina 8 cm/promjer 7.5 cm)
Zapremnina: 220 ml
Težina: 0,600 Kg
Materijal: prešano staklo
Set: 3 čaše za vodu, svaka navedenih dimenzija i zapremnine
Recenzije
5
8 Recenzije
5 Zvijezde (7)
4 Zvijezde (1)
3 Zvijezde (0)
2 Zvijezde (0)
1 Zvijezda (0)
Proizvodi istog branda
Proizvodi od istog prodavatelja
Dokumenti
Može se prati u perilici posuđa.
Excelsa
Brand Excelsa je osnovan krajem 1990-ih, kao rezultat želje Enrica Vimercatia za stvaranjem branda koji bi mogao razviti praktične, funkcionalne proizvode za svakodnevnu upotrebu. Proizvodi su ugodni, zabavni i nadasve korisni, dizajnirani u širokom spektru boja i materijala, sposobni odgovoriti na različite ukuse i nove trendove. S tim specifičnim ciljem, u samo nekoliko godina, brand Excelsa je postigao veliko javno priznanje postajući sinonim svježine, originalnosti i stila, s glavnim ciljem stvaranja proizvoda koji ostavljaju prostora za osobni ukus, dajući veliku slobodu izbora između dobro strukturiranih stilova i koncepata. Brand Excelsa je učvrstio svoje odnose s najvažnijim maloprodajnim stručnjacima a također i sa vodećim nacionalnim i međunarodnim distribucijskim lancima. Neko je vrijeme tvrtka ulagala značajna sredstva u istraživanje, razvoj i kontrolu kvalitete, postavljajući osnove za svakodnevno bavljenje izazovima, a posebno onima u budućnosti, na najbolji način kroz pročišćavanje i jačanje ovih sektora, sačinjenih od dinamičnih, skrupuloznih mladih ljudi.

U skladu s novim Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) EU-a, molimo Vas da nam date privolu za korištenje kolačića (eng. cookies) za sljedeće svrhe: pravilno funkcioniranje platforme, mjerenje uporabe platforme, napredne značajke poput preporučenih proizvoda i druge vrste funkcionalnosti koje će nam omogućiti da Vam pokazujemo najprikladnije ponude putem različitih marketinških kanala.