Boja
bijela
crvena
krem
narančasta
siva
svijetloljubičasta
svijetlo plava
zelena
žuta
Pogodnosti:
  • 3.92 Vivre bodova i
  • Besplatna dostava u cijeloj državi za unaprijed plaćene narudžbe iznad 750 kn.
130 90 kn 179 90 kn (-27%) ?
Prodano
Opis
Može prikazati težinu u kilogramima ili funtama.
Ima LCD zaslon, indikator za prekoračenje najveće podržane težina i indikator za praznu bateriju.
Radi pomoću 2 baterije tipa AAA, koje nisu uključene.
Automatsko uključivanje i isključivanje.
Najveća podržana težina: 180 kg.
Podjela vaganja: 100 g.
Specifikacije
Title
Value
Dimenzije:
dužina 32 cm/širina 34 cm/visina 4 cm
Težina:
1.7 Kg
Materijal:
temperirano staklo debljine 6 mm, dno od plastike ABS
Boja:
zelena
Recenzije
4.00
1 Recenzije
5 Zvijezde (0)
4 Zvijezde (1)
3 Zvijezde (0)
2 Zvijezde (0)
1 Zvijezda (0)
Excelsa
Brand Excelsa je osnovan krajem 1990-ih, kao rezultat želje Enrica Vimercatia za stvaranjem branda koji bi mogao razviti praktične, funkcionalne proizvode za svakodnevnu upotrebu. Proizvodi su ugodni, zabavni i nadasve korisni, dizajnirani u širokom spektru boja i materijala, sposobni odgovoriti na različite ukuse i nove trendove. S tim specifičnim ciljem, u samo nekoliko godina, brand Excelsa je postigao veliko javno priznanje postajući sinonim svježine, originalnosti i stila, s glavnim ciljem stvaranja proizvoda koji ostavljaju prostora za osobni ukus, dajući veliku slobodu izbora između dobro strukturiranih stilova i koncepata. Brand Excelsa je učvrstio svoje odnose s najvažnijim maloprodajnim stručnjacima a također i sa vodećim nacionalnim i međunarodnim distribucijskim lancima. Neko je vrijeme tvrtka ulagala značajna sredstva u istraživanje, razvoj i kontrolu kvalitete, postavljajući osnove za svakodnevno bavljenje izazovima, a posebno onima u budućnosti, na najbolji način kroz pročišćavanje i jačanje ovih sektora, sačinjenih od dinamičnih, skrupuloznih mladih ljudi.

U skladu s novim Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) EU-a, molimo Vas da nam date privolu za korištenje kolačića (eng. cookies) za sljedeće svrhe: pravilno funkcioniranje Vivre platforme, mjerenje uporabe platforme Vivre, napredne značajke poput preporučenih proizvoda i druge vrste funkcionalnosti koje će nam omogućiti da Vam pokazujemo najprikladnije ponude putem različitih marketinških kanala.