3-dijelni dječji set za jelo - za dečkiće Angry Birds

SKU: 851947
  • Brza dostava
11 40 20 97 RRP ?
Prodano
  • Ovaj proizvod ima besplatnu dostavu
Opis
Svi predmeti su izrađeni od kvalitetne plastike. Izrađeni od izdržljivih i sigurnih materijala bez BPA. Proizvedeno prema europskim standardima EN 14372.
Specifikacije
Za: dječake
Težina: 0,230 Kg
Materijal: melamin
Boja: raznobojna
Set: 1 plitki tanjur dimenzija D23xH2 cm<br>1 duboki tanjur dimenzija D16xH3.5 cm<br>1 čaša dimenzija D7xH11 cm, zapremnine 280 ml
Proizvodi istog branda
Proizvodi od istog prodavatelja
Dokumenti
Prikladno za pranje u perilici posuđa: da
Prikladno za korištenje u mikrovalnoj pećnici: ne
Lulabi
Kad se rodi dijete, rađa se nova obitelj. Jedinstven događaj koji određuje mnoge promjene i potrebu da svoj dom opremite svime što je potrebno kako biste bolje dočekali dolazak ovog novog života. Lulabi nudi mnoga rješenja osmišljena kako bi se opremili svime po cijeni koja je vrlo pažljiva prema ekonomiji novih roditelja. Lulabi je robna marka Pengo, vodeće tvrtke u distribuciji kućanskih potrepština, namijenjena djeci. Rođen 2013. godine, Lulabi je mladi brand koji obogaćuje portfelj tvrtke člancima posvećenim djeci u dobi od 0/5 godina. Katalog, s više od 300 referenci, nudi majkama i očevima čitav niz licenciranih proizvoda i proizvoda marke Lulabi. Pozornost na svijet ranog djetinjstva u tvrtki je vrlo jaka: to pokazuju stalna ulaganja u istraživanje i razvoj, zadivljujuće uzorke i izvrsna kvaliteta sirovina. Svake godine na sajmu u Kölnu predstavljaju se najznačajniji novi proizvodi, najvažniji međunarodni izlog u svijetu ranog djetinjstva. Lulabi ima za cilj prenijeti talijanski ukus i u inozemstvo, usredotočujući se na inovativnu i vrlo privlačnu grafiku sposobnu zadovoljiti zahtjeve djece i njihovih roditelja, raznoliku i zahtjevnu klijentelu u smislu kvalitete, sigurnosti, stila i cijene.

U skladu s novim Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) EU-a, molimo Vas da nam date privolu za korištenje kolačića (eng. cookies) za sljedeće svrhe: pravilno funkcioniranje platforme, mjerenje uporabe platforme, napredne značajke poput preporučenih proizvoda i druge vrste funkcionalnosti koje će nam omogućiti da Vam pokazujemo najprikladnije ponude putem različitih marketinških kanala.