Boja
smeđa, tamnoplava
tamnosmeđa, svijetlosmeđa
  • Brza dostava
Dostava:
  • Brza isporuka dostupna za 12 komada.
  • Vrijeme dostave: između 29 Studenog - 03 Prosinca
Pogodnosti:
  • 3.05 Vivre bodova i
  • Besplatni povrat u roku od 14 dana.
  • Besplatna dostava u cijeloj državi za narudžbe
    iznad 500 kn.
30590 kn 578 kn RRP ?
  • Upotrijebite kôd BF40HR u košarici i iskoristite 40% dodatnog popusta na ovaj proizvod
Opis
Ova posteljina sa modernim i šarenim otiskom donosi radost u svaku spavaću sobu.

Jastučnice imaju sistem zatvaranja preklapanjem i isti model kao gornja plahta.
Slika je za prezentacijske svrhe, predočeni proizvodi su navedeni u setu.
Specifikacije
Title
Value
Veličina
200x235
Težina:
2.5 Kg
Materijal:
100% pamuk, gustoća 178TC
Boja:
tamnosmeđa, svijetlosmeđa
Set:
1 gornja plahta dimenzija 200x235 cm
1 plahta dimenzija 220x240 cm
2 jastučnice, svaka dimenzija 50x70 cm
Dokumenti
Zajamčena kvaliteta
Jamčimo da je ovaj proizvod originalan te da je tvrtka Vivre ovlaštena prodati ovaj proizvod
Ovaj proizvod može se vratiti bez naknade u roku od 14 dana od preuzimanja
Uputstva
Prati u perilici rublja na najviše 30°C.
Eponj Home
Eponj Home je brand posvećen proizvodnji posteljina i plahta, definiran ugodnim i personaliziranim dizajnom, te kvalitetnim teksturama, sve po pristupačnim cijenama. Od neophodnih proizvoda za opremanje kreveta kao što su jastuci, popluni ili zaštite, do prekrivača i pokrivača, brand osigurava Vašoj spavaćoj sobi povećanu udobnost, koja je upotpunjena svaki put Vašim omiljenim uzorcima. Eponji Home može se lako opisati kao kompletan univerzum tkanina i domišljatih modela, sve kako biste se potpuno opustili kod kuće.

U skladu s novim Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) EU-a, molimo Vas da nam date privolu za korištenje kolačića (eng. cookies) za sljedeće svrhe: pravilno funkcioniranje Vivre platforme, mjerenje uporabe platforme Vivre, napredne značajke poput preporučenih proizvoda i druge vrste funkcionalnosti koje će nam omogućiti da Vam pokazujemo najprikladnije ponude putem različitih marketinških kanala.