• Brza dostava
  • Preostao je samo jedan komad
Dostava:
  • Brza isporuka dostupna za jedan komad.
  • Vrijeme dostave: između 29 Studenog - 03 Prosinca
Pogodnosti:
  • 1.44 Vivre bodova i
  • Besplatni povrat u roku od 14 dana.
  • Besplatna dostava u cijeloj državi za narudžbe
    iznad 500 kn.
14490 kn 247 kn RRP ?
  • Upotrijebite kôd BF40HR u košarici i iskoristite 40% dodatnog popusta na ovaj proizvod
Opis
Proizvod je ručni rad.
Slika je za prezentacijske svrhe, svijeća nije uključena.
Specifikacije
Title
Value
Dimenzije:
visina 19 cm/promjer 12 cm
Težina:
0,290 Kg
Materijal:
oslikana metalna legura
Dokumenti
Zajamčena kvaliteta
Jamčimo da je ovaj proizvod originalan te da je tvrtka Vivre ovlaštena prodati ovaj proizvod
Ovaj proizvod može se vratiti bez naknade u roku od 14 dana od preuzimanja
Excelsa
Brand Excelsa je osnovan krajem 1990-ih, kao rezultat želje Enrica Vimercatia za stvaranjem branda koji bi mogao razviti praktične, funkcionalne proizvode za svakodnevnu upotrebu. Proizvodi su ugodni, zabavni i nadasve korisni, dizajnirani u širokom spektru boja i materijala, sposobni odgovoriti na različite ukuse i nove trendove. S tim specifičnim ciljem, u samo nekoliko godina, brand Excelsa je postigao veliko javno priznanje postajući sinonim svježine, originalnosti i stila, s glavnim ciljem stvaranja proizvoda koji ostavljaju prostora za osobni ukus, dajući veliku slobodu izbora između dobro strukturiranih stilova i koncepata. Brand Excelsa je učvrstio svoje odnose s najvažnijim maloprodajnim stručnjacima a također i sa vodećim nacionalnim i međunarodnim distribucijskim lancima. Neko je vrijeme tvrtka ulagala značajna sredstva u istraživanje, razvoj i kontrolu kvalitete, postavljajući osnove za svakodnevno bavljenje izazovima, a posebno onima u budućnosti, na najbolji način kroz pročišćavanje i jačanje ovih sektora, sačinjenih od dinamičnih, skrupuloznih mladih ljudi.

U skladu s novim Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) EU-a, molimo Vas da nam date privolu za korištenje kolačića (eng. cookies) za sljedeće svrhe: pravilno funkcioniranje Vivre platforme, mjerenje uporabe platforme Vivre, napredne značajke poput preporučenih proizvoda i druge vrste funkcionalnosti koje će nam omogućiti da Vam pokazujemo najprikladnije ponude putem različitih marketinških kanala.