Slični proizvodi
  • U skladištu

Nadmadrac 160x200x5 cm

148 64
  • U skladištu

Nadmadrac 140x200x5 cm

122 64
  • U skladištu

Nadmadrac 140x190x5 cm

133 26
  • U skladištu

Nadmadrac 120x200x5 cm

108 56
  • U skladištu

Nadmadrac 100x200x5 cm

111 76
  • U skladištu

Nadmadrac 90x200x5 cm

92 10

Zaštita za madrac Feeling 50 Red 160x200 cm

SKU: 559582
  • Brza dostava
61 97 108 04 RRP ?
Prodano
  • Ovaj proizvod ima besplatnu dostavu
Opis
Zaštita za madrac ima 2 osnovne funkcije: štiti madrac produžujuči mu životni vijek i povećava užitak spavanja. Nudi dodatnu udobnost i povećava ventilaciju za vrijeme spavanja. Sa jedinstvenim sastavom od perja i paperja guske nude ti toplinu i sigurnost u hladnim i svježinu u toplim godišnjim dobima, zadržavajući temperaturu tijela, bez pregrijavanja. Zajedno sa 100% pamučnom tkaninom koja je tretirana protiv grinja, osigurava odgovarajuću ventilaciju tijekom spavanja, sprečavajući znojenje. Zaštite Green Future imaju sustav kačenja putem elastičnih traka na sva 4 kuta madraca.
Specifikacije
Veličina 160x200 cm (dužina 200 cm/širina 160 cm)
Težina: 2.1 Kg
Materijal: vanjska strana od 100% pamuka, ispuna od 50% guščjeg donjeg perja, 50% perje guska
Proizvodi istog branda
Proizvodi od istog prodavatelja
Dokumenti
Prati u perilici rublja na najviše 30°C.
Ne sušiti u sušilici.
Ne glačati.
Ne koristiti izbjeljivače.
Green Future
GREEN FUTURE Group je jedan od najznačajnijih rumunjskih proizvođača premium proizvoda namijenjenih spavanju. Utemeljena 2004. godine, tvrtka je sagrađena oko grupe mladih i dinamičnih osoba. Politica branda Green Future proizlazi iz bogatog iskustva akumuliranog u više od 10 godina djelovanja na područjima koji su neophodni za udobnost. Oni su stavili na prvo mjesto vrijednost i izvrsnost te stvorili proizvode koji se odlikuju vrhunskim materijalima i iznimnom kvalitetom kako bi Vam osigurali zdrav i miran san.

U skladu s novim Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) EU-a, molimo Vas da nam date privolu za korištenje kolačića (eng. cookies) za sljedeće svrhe: pravilno funkcioniranje platforme, mjerenje uporabe platforme, napredne značajke poput preporučenih proizvoda i druge vrste funkcionalnosti koje će nam omogućiti da Vam pokazujemo najprikladnije ponude putem različitih marketinških kanala.