Slični proizvodi

Kupaonski ručnik Soul 100x150 cm

SKU: 3114679
  • Brza dostava
17 64 73 66 RRP ?
Prodano
  • Ovaj proizvod ima besplatnu dostavu
Specifikacije
Veličina 100x150 cm (dužina 150 cm/širina 100 cm/visina 1 cm)
Težina: 0,860 Kg
Materijal: 100% pamuk<br> Gustoća tkanine (g/m²): 550<br>
Boja: smeđa
Prati na (°C) 30
Glačati na (°C) 110
Recenzije
5.00
1 Recenzije
5 Zvijezde (1)
4 Zvijezde (0)
3 Zvijezde (0)
2 Zvijezde (0)
1 Zvijezda (0)
Proizvodi istog branda
Proizvodi od istog prodavatelja
Dokumenti
Prati na (°C): 30
Glačati na (°C): 110
Mogu se koristiti izbjeljivači: ne
Može se sušiti u sušilici: da
Profesionalno čišćenje: ne
Skupljanje tkanine: ne
Guy Laroche
Guy Laroche, rođen u Francuskoj 1923., bio je francuski modni dizajner i osnivač istoimene tvrtke. Nakon kratkog boravka u SAD-u radi istraživanja novih metoda proizvodnje konfekcije, osnovao je atelje visoke mode u Parizu. U svojoj prvoj kolekciji koja je pozitivno prihvaćena ponovno je uveo živopisne boje i bio je poznat po svom vještom krojenju, čime je stekao popularnost osobito kod mlađih žena. Nekoliko poznatih dizajnera radilo je pod brandom Laroche, kao što su Azzedine Alaia, Valentino i Issey Miyake. Umro je 1989. u 66. godini života. Kuća Guy Laroche danas ima butike i licence diljem svijeta, nudeći svoj stil i estetski ideal u širokom rasponu proizvoda, poput muškog i ženskog odjevnih predmeta, donjeg rublja i drugog pribora, parfema, namještaja i kućnih kolekcija. Vamvax Greece službeni je davatelj licence i distributer kućnih kolekcija Guy Laroche, uključujući tepihe, tekstile za spavaću sobu i kupaonicu, stolnjake i prekrivače za dnevni boravak, kolekcije za djecu i bebe, zavjese i profesionalne proizvode.

U skladu s novim Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) EU-a, molimo Vas da nam date privolu za korištenje kolačića (eng. cookies) za sljedeće svrhe: pravilno funkcioniranje platforme, mjerenje uporabe platforme, napredne značajke poput preporučenih proizvoda i druge vrste funkcionalnosti koje će nam omogućiti da Vam pokazujemo najprikladnije ponude putem različitih marketinških kanala.