18-dijelni servis za jelo Suomi

SKU: 1917461
  • Brza dostava
Dostava:
  • Brza dostava dostupna za jedan komad.
  • Vrijeme dostave: između 22 Kolovoza - 26 Kolovoza
Pogodnosti:
  • 18.71 Vivre bodova i
  • Besplatna dostava u cijeloj državi za unaprijed plaćene narudžbe iznad 750 kn.
623 90 kn 1128 90 kn (-44%) ?
Specifikacije
Title
Value
Težina:
10.0 Kg
Materijal:
porculan
Boja:
tamnoplava, bijela
Set:
6 plitkih tanjura, svaki dimenzija D27xH2.5 cm
6 dubokih tanjura, svaki dimenzija D20.5xH5 cm
6 tanjura za desert, svaki dimenzija D20.5xH2.5 cm
Recenzije
5.00
1 Recenzije
5 Zvijezde (1)
4 Zvijezde (0)
3 Zvijezde (0)
2 Zvijezde (0)
1 Zvijezda (0)
Dokumenti
Može se prati u perilici posuđa: da
Može se koristiti u mikrovalnoj pećnici: da
Excelsa
Brand Excelsa je osnovan krajem 1990-ih, kao rezultat želje Enrica Vimercatia za stvaranjem branda koji bi mogao razviti praktične, funkcionalne proizvode za svakodnevnu upotrebu. Proizvodi su ugodni, zabavni i nadasve korisni, dizajnirani u širokom spektru boja i materijala, sposobni odgovoriti na različite ukuse i nove trendove. S tim specifičnim ciljem, u samo nekoliko godina, brand Excelsa je postigao veliko javno priznanje postajući sinonim svježine, originalnosti i stila, s glavnim ciljem stvaranja proizvoda koji ostavljaju prostora za osobni ukus, dajući veliku slobodu izbora između dobro strukturiranih stilova i koncepata. Brand Excelsa je učvrstio svoje odnose s najvažnijim maloprodajnim stručnjacima a također i sa vodećim nacionalnim i međunarodnim distribucijskim lancima. Neko je vrijeme tvrtka ulagala značajna sredstva u istraživanje, razvoj i kontrolu kvalitete, postavljajući osnove za svakodnevno bavljenje izazovima, a posebno onima u budućnosti, na najbolji način kroz pročišćavanje i jačanje ovih sektora, sačinjenih od dinamičnih, skrupuloznih mladih ljudi.

U skladu s novim Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) EU-a, molimo Vas da nam date privolu za korištenje kolačića (eng. cookies) za sljedeće svrhe: pravilno funkcioniranje Vivre platforme, mjerenje uporabe platforme Vivre, napredne značajke poput preporučenih proizvoda i druge vrste funkcionalnosti koje će nam omogućiti da Vam pokazujemo najprikladnije ponude putem različitih marketinških kanala.