Tepih 160x230 cm

SKU: 1884903
Dostava:
  • Vrijeme dostave: između 25 Srpnja - 04 Kolovoza
Pogodnosti:
  • 19.15 Vivre bodova i
  • Besplatna dostava u cijeloj državi za unaprijed plaćene narudžbe iznad 750 kn.
1915 90 kn 2437 00 kn RRP ?
  • -20% Kod: SUMMER20HR Prijavi se na svoj račun da dobiješ popust
  • Ovaj proizvod ima besplatnu dostavu ako platite karticom
Opis
Oblik tepiha: pravokutnik.
Pogodan za podno grijanje: da.
Postupak izrade: ručna izrada.
Specifikacije
Title
Value
Veličina
160x230 cm (dužina 230 cm/širina 160 cm/visina 1 cm)
Težina:
8.1 Kg
Materijal:
vrhunska vuna, gustoća tkanine: 3400 g/m2, visina niti: 11 mm
Boja:
raznobojna
Prikladno za podno grijanje
da
Veličina tepiha (cm)
160x230
Oblik tepiha
pravokutni
Uzorak tepiha
geometrijski
Način proizvodnje tepiha
ručna izrada
Recenzije
5.00
1 Recenzije
5 Zvijezde (1)
4 Zvijezde (0)
3 Zvijezde (0)
2 Zvijezde (0)
1 Zvijezda (0)
Dokumenti
Zajamčena kvaliteta
Jamčimo da je ovaj proizvod originalan te da je tvrtka Vivre ovlaštena prodati ovaj proizvod
Uputstva
Redovito usisavajte ili četkom očistite prljavštinu.
Lagano obrišite mrlje vlažnom krpom ili profesionalnim sredstvom za čišćenje.
Flair Rugs
Flair Rugs je britanski brand tepiha osnovan 1984. godine, koji je danas postao jedan od lidera na tržištu u ovom sektoru. Savršeni dizajn je samo pola priče jednog proizvoda, to je filozofija na temelju koje brand nudi kupcima tepihe izrađene s velikom brigom i pažnjom prema detaljima. S uzorcima koji su stilski prilagođeni svakoj vrsti interijera, te s iznimno raznolikim teksturama, tepisi Flair Rugs idu dalje od najnovijih trendova, oni određuju trendove u ovom sektoru u Velikoj Britaniji ali i izvan nje.

U skladu s novim Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) EU-a, molimo Vas da nam date privolu za korištenje kolačića (eng. cookies) za sljedeće svrhe: pravilno funkcioniranje Vivre platforme, mjerenje uporabe platforme Vivre, napredne značajke poput preporučenih proizvoda i druge vrste funkcionalnosti koje će nam omogućiti da Vam pokazujemo najprikladnije ponude putem različitih marketinških kanala.