Ženski grudnjak za plažu Less is More S

SKU: 1574429
  • Brza dostava
17 90 102 59 RRP ?
Prodano
  • Ovaj proizvod ima besplatnu dostavu
Specifikacije
Veličina S
Težina: 0,040 Kg
Materijal: 80% poliamid, 20% elastan
Proizvodi od istog prodavatelja
Dokumenti
Ne prati u perilici rublja, ne koristiti toplu vodu, deterdženti i druga sredstva za čišćenje.
Ne koristiti izbjeljivač.
Zbog ovog razloga, držite proizvod daleko od grubih površina.
Klor i ulje za sunčanje oštećuju tkaninu kupaćih kostima.
Zbog ovog razloga, provjerite je li nakon uporabe u potpunosti pročišćen.
Ne čuvajte svoj proizvod u zatvorenoj plastičnoj vrećici.
Ne držite mokre proizvode različitih boja zajedno.
Budući da su fluorescentne boje osjetljive na svjetlost, prirodno je da izblijedi.
Vez od perlica i šljokica može se istrošiti zbog njihove osjetljivosti.
Less is More
Less is More, koji su kao brand odjeće za plažu 2015. godine osnovali partneri osnivači Sinem Adaköy i Fevzi Şentürk, koji su ujedno i kreativni direktori branda, dodali su kolekciju sportske odjeće u svoj asortiman proizvoda 2018. Od kraja 2020. godine, kolekcija se nastavila širiti sa svojom kolekcijom kućne odjeće i donjeg rublja. Brand, koji je prisutan na više od 50 prodajnih mjesta u cijeloj Turskoj, uključujući lance trgovina kao što su Harvey Nichols i Brandroom, prisutan je na internetskim i izvanmrežnim kanalima prodaje u inozemstvu u zemljama kao što su Katar, Crna Gora i Francuska. Cilj branda je dokazati da se pretjeranim naporima možemo pokazati na ovom putu na koji smo krenuli s principom „Less is More", odnosno „manje je više", kako bismo dosegnuli više ljudi s motom pristupačnog luksuza, te napravili korak prema tome da postanemo globalni brand. U tom smislu, Less is More, proizvedeno za samopouzdane, hrabre i različite žene, i dalje će rasti i svake će godine osmišljavati nove proizvode.

U skladu s novim Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) EU-a, molimo Vas da nam date privolu za korištenje kolačića (eng. cookies) za sljedeće svrhe: pravilno funkcioniranje platforme, mjerenje uporabe platforme, napredne značajke poput preporučenih proizvoda i druge vrste funkcionalnosti koje će nam omogućiti da Vam pokazujemo najprikladnije ponude putem različitih marketinških kanala.