Ženski ručni sat Freelook Belle

SKU: 1492777
  • Brza dostava
69 15 74 86 RRP ?
Prodano
  • Ovaj proizvod ima besplatnu dostavu
Opis
Poklon kutija uključena.
Promjer kucišta: 3.6x3.6xH1 cm.
Specifikacije
Težina: 0,400 Kg
Materijal: mineralni kristal, nehrđajući čelik
Proizvodi istog branda
Proizvodi od istog prodavatelja
Freelook
Ljubiteljima ručnih satova predstavljen je kao francuski brand u Parizu 1999. godine. Postao je jedan od najprodavanijih dodataka na američkim tržištima 2004. godine. U stvaranju marke Freelook, "Free" predstavlja jedinstven dizajn i slobodnu misao, dok "Look" predstavlja eleganciju i modnu perspektivu. Potpuno francuski dizajn, satovi Freelook, ukrašeni Swarovski kamenčićima, globalizirali su se i uspjeli doći do srca žena svojim jedinstvenim stilovima i suprotnim modelima. Postao je brand koji se jako voli i prati na svim tržištima uključujući Ameriku, Europu i Bliski istok. Pod utjecajem pariške atmosfere, Freelook je vrlo brzo postao miljenik mnogih poznatih ljudi. Privlačeći pozornost svjetski poznatih modnih urednika, Freelook se svojim jedinstvenim dizajnom našao u najvažnijim modnim časopisima. Freelook uzima ljude pod svoj utjecaj od prvog pogleda. Rođene u svijetu mode u Parizu, elegantne obline Freelook proizvoda stvaraju proizvod koji je vrijedan kao nakit u kombinaciji s kamenjem Swarovski. Kao neizostavni dodatak slobodnih i elegantnih žena, marka ističe eleganciju, sjaj i ženstvenost. Freelook je elegantna, sretna, energična, urbana Parižanka koja vodi modu, voli živjeti, fascinira svojim stilom, nikada ne žrtvuje kvalitetu, slijedi dnevni red i ne ustručava se podijeliti svoj život ... Posebno dizajnirana kolekcija branda Freelook proizvedena je po visokim standardima kvalitete. Svi proizvodi su čelični i upotpunjeni mehanizmima miyota, japanske tehnologije. Njihovi modeli imaju mineralno staklo i vodootpornost od 5 ATM.

U skladu s novim Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) EU-a, molimo Vas da nam date privolu za korištenje kolačića (eng. cookies) za sljedeće svrhe: pravilno funkcioniranje platforme, mjerenje uporabe platforme, napredne značajke poput preporučenih proizvoda i druge vrste funkcionalnosti koje će nam omogućiti da Vam pokazujemo najprikladnije ponude putem različitih marketinških kanala.