Nadstolnjak Tiki 45x140 cm

SKU: 1421579
  • Ima još jedan komad
Dostava:
  • Vrijeme dostave: između 26 Rujna - 06 Listopada
Pogodnosti:
  • 4.1 Vivre bodova i
  • Besplatna dostava u cijeloj državi za unaprijed plaćene narudžbe iznad 750 kn.
136 90 kn 256 00 kn RRP ?
Specifikacije
Title
Value
Veličina
45x140 cm (dužina 140 cm/širina 45 cm/visina 0.5 cm)
Težina:
0,220 Kg
Materijal:
100% pamuk, gustoća 200 gr/m3
Recenzije
5.00
1 Recenzije
5 Zvijezde (1)
4 Zvijezde (0)
3 Zvijezde (0)
2 Zvijezde (0)
1 Zvijezda (0)
Dokumenti
Prati u perilici rublja na najviše 40°C.
Glačati na najviše 150°C.
Excelsa
Brand Excelsa je osnovan krajem 1990-ih, kao rezultat želje Enrica Vimercatia za stvaranjem branda koji bi mogao razviti praktične, funkcionalne proizvode za svakodnevnu upotrebu. Proizvodi su ugodni, zabavni i nadasve korisni, dizajnirani u širokom spektru boja i materijala, sposobni odgovoriti na različite ukuse i nove trendove. S tim specifičnim ciljem, u samo nekoliko godina, brand Excelsa je postigao veliko javno priznanje postajući sinonim svježine, originalnosti i stila, s glavnim ciljem stvaranja proizvoda koji ostavljaju prostora za osobni ukus, dajući veliku slobodu izbora između dobro strukturiranih stilova i koncepata. Brand Excelsa je učvrstio svoje odnose s najvažnijim maloprodajnim stručnjacima a također i sa vodećim nacionalnim i međunarodnim distribucijskim lancima. Neko je vrijeme tvrtka ulagala značajna sredstva u istraživanje, razvoj i kontrolu kvalitete, postavljajući osnove za svakodnevno bavljenje izazovima, a posebno onima u budućnosti, na najbolji način kroz pročišćavanje i jačanje ovih sektora, sačinjenih od dinamičnih, skrupuloznih mladih ljudi.

U skladu s novim Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) EU-a, molimo Vas da nam date privolu za korištenje kolačića (eng. cookies) za sljedeće svrhe: pravilno funkcioniranje Vivre platforme, mjerenje uporabe platforme Vivre, napredne značajke poput preporučenih proizvoda i druge vrste funkcionalnosti koje će nam omogućiti da Vam pokazujemo najprikladnije ponude putem različitih marketinških kanala.