Slični proizvodi
  • U skladištu

Šalice za kavu

95 76
  • U skladištu

Šalice za kavu

95 76
  • U skladištu

Šalice za kavu

75 78
  • U skladištu

Šalice za kavu

70 20
  • U skladištu

Šalice

38 73

Set 6 šalice za kavu s tanjurićima Zig zag 0.09

SKU: 1421453
  • Brza dostava
21 62 36 23 RRP ?
Prodano
  • Ovaj proizvod ima besplatnu dostavu
Specifikacije
Veličina 0.09
Zapremnina: 90 ml
Težina: 1.3 Kg
Materijal: porculan
Set: 6 šalice za kavu D6xH5 cm, zapremnine 90 ml, svaki<br>6 tanjurića D10.5 cm, svaka
Proizvodi istog branda
Proizvodi od istog prodavatelja
Dokumenti
Može se prati u perilici posuđa.
Excelsa
Brand Excelsa je osnovan krajem 1990-ih, kao rezultat želje Enrica Vimercatia za stvaranjem branda koji bi mogao razviti praktične, funkcionalne proizvode za svakodnevnu upotrebu. Proizvodi su ugodni, zabavni i nadasve korisni, dizajnirani u širokom spektru boja i materijala, sposobni odgovoriti na različite ukuse i nove trendove. S tim specifičnim ciljem, u samo nekoliko godina, brand Excelsa je postigao veliko javno priznanje postajući sinonim svježine, originalnosti i stila, s glavnim ciljem stvaranja proizvoda koji ostavljaju prostora za osobni ukus, dajući veliku slobodu izbora između dobro strukturiranih stilova i koncepata. Brand Excelsa je učvrstio svoje odnose s najvažnijim maloprodajnim stručnjacima a također i sa vodećim nacionalnim i međunarodnim distribucijskim lancima. Neko je vrijeme tvrtka ulagala značajna sredstva u istraživanje, razvoj i kontrolu kvalitete, postavljajući osnove za svakodnevno bavljenje izazovima, a posebno onima u budućnosti, na najbolji način kroz pročišćavanje i jačanje ovih sektora, sačinjenih od dinamičnih, skrupuloznih mladih ljudi.

U skladu s novim Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) EU-a, molimo Vas da nam date privolu za korištenje kolačića (eng. cookies) za sljedeće svrhe: pravilno funkcioniranje platforme, mjerenje uporabe platforme, napredne značajke poput preporučenih proizvoda i druge vrste funkcionalnosti koje će nam omogućiti da Vam pokazujemo najprikladnije ponude putem različitih marketinških kanala.