• Brza dostava
8 08 20 70 RRP ?
Prodano
  • Ovaj proizvod ima besplatnu dostavu
Opis
Organsko kokosovo ulje je izniman prirodni lijek protiv znakova dehidracije kože.
Odmah omekšava i trenutno hidrira vašu kožu ili kosu.
Ne sadrži parabene, silikon, umjetne boje ili mineralna ulja.
Proizvod sadrži preko 98% prirodnih sastojaka.
Dermatološki testirani i certificirani prema standardima AIAB Bio Eco Cosmesi.
Specifikacije
Veličina 100 ml
Zapremnina: 0.1 L
Težina: 0,150 Kg
Materijal: Ingredients: Caprylic/capric triglyceride, Prunus amygdalus dulcis (Sweet almond) oil, Coconut alkanes, Cocos nucifera (Coconut) oil (*), Orbignya oleifera seed oil, Coco-caprylate/ caprate, Tocopherol, Helianthus annuus (Sunflower) seed oil, Parfum [Fragrance]. (*) da agricoltura biologica – organically farmed
Proizvodi istog branda
Proizvodi od istog prodavatelja
Detalji proizvoda
Povrat: Kozmetički proizvodi koji imaju kutiju i zapečaćenu foliju u trenutku prodaje se mogu vratiti samo ako je folija zapečaćena.
Dokumenti
Masirajte do potpunog upijanja u kožu.
Rok trajanja zatvorenog proizvoda: 2022.
Phytorelax
U znanstvenom laboratoriju Harbor stvoren je novi vrlo inovativni proizvod za tržište trihologije tih godina: bočica za kosu formulirana s mješavinom od 33 prirodna sastojka, mudro podijeljena između biljnih ekstrakata i eteričnih ulja. Pravi biljni tretman za uljepšavanje posvećen profesionalnom svijetu koji do tada nikada nije cijenio potencijal prirodne kozmetike. Bočica Harbor imala je trenutni uspjeh; klijenti kozmetičkih salona bili su vrlo sretni nakon tretmana i prijavili su osjećaj olakšanja i dobrog stanja na koži koji nikada prije nisu osjećali. Zahvaljujući ovom komercijalnom uspjehu rodilo se ime Phytorelax: ime koje sadrži vlastitu filozofiju, tj. wellness i opuštanje koji proizlaze iz upotrebe funkcionalnih aktivnih sastojaka i biljnih ekstrakata.

U skladu s novim Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) EU-a, molimo Vas da nam date privolu za korištenje kolačića (eng. cookies) za sljedeće svrhe: pravilno funkcioniranje platforme, mjerenje uporabe platforme, napredne značajke poput preporučenih proizvoda i druge vrste funkcionalnosti koje će nam omogućiti da Vam pokazujemo najprikladnije ponude putem različitih marketinških kanala.