Organski gel za tuširanje Enveloping Argan&Jojoba 400 ml

SKU: 1157834
  • Brza dostava
3 97 7 17 RRP ?
Prodano
  • Ovaj proizvod ima besplatnu dostavu
Opis
Kozmetički proizvodi Intra su proizvedeni u Italiji, sadrže 98% prirodnih sastojaka i promoviraju ljepotu pomoću prirode.
Gel za tuširanje kombinira dvije vrste ulja: arganovo ulje, poznat po svojim regenerirajućim svojstvima i ulje jojobe, koje kožu održava sjajnom. Ima ugodan miris koji oduševljava i tijelo, također i um.
Specifikacije
Veličina 400 ml
Zapremnina: 0.4 L
Težina: 0,450 Kg
Materijal: Ingredients: Aqua/Water/Eau, Ammonium lauryl sulfate, Cocamidopropyl betaine, Sodium myristoyl glutamate, Coco-glucoside, Glyceryl oleate, Argania spinosa kernel oil (*), Simmondsia chinensis (Jojoba) seed oil, Glycerin, Polyglyceryl-3 cocoate, Polyglyceryl-4 caprate, Polyglyceryl-6 caprylate, Polyglyceryl-6 ricinoleate, Phenoxyethanol, Parfum [Fragrance], Benzoic acid, Citric acid, Dehydroacetic acid, Sodium phytate, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate. (*) da agricoltura biologica – organically farmed
Recenzije
4.00
1 Recenzije
5 Zvijezde (0)
4 Zvijezde (1)
3 Zvijezde (0)
2 Zvijezde (0)
1 Zvijezda (0)
Proizvodi istog branda
Proizvodi od istog prodavatelja
Detalji proizvoda
Povrat: Kozmetički proizvodi koji imaju kutiju i zapečaćenu foliju u trenutku prodaje se mogu vratiti samo ako je folija zapečaćena.
Dokumenti
Malu količinu proizvoda nanesite na kupaonsku spužvu, masira se po cijelom tijelu, zatim isprati.
Rok valjanosti: 12 mjeseca od otvaranja pakiranja.
INTRA
Harbor, tvrtka za prirodnu kozmetiku, rođena je u srcu Bologne. Temeljne vrijednosti branda Harbor od početka su povezane s inovacijama i kulturom prirodnog wellnessa.

U skladu s novim Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) EU-a, molimo Vas da nam date privolu za korištenje kolačića (eng. cookies) za sljedeće svrhe: pravilno funkcioniranje platforme, mjerenje uporabe platforme, napredne značajke poput preporučenih proizvoda i druge vrste funkcionalnosti koje će nam omogućiti da Vam pokazujemo najprikladnije ponude putem različitih marketinških kanala.