• Brza dostava
10 88 16 46 RRP ?
Prodano
  • Ovaj proizvod ima besplatnu dostavu
Opis
Savršen za pranje i njegu oštećene i krhke kose, ostavljajući je mekom, svilenkastom i sjajom.
Ne sadrži parabene.
Specifikacije
Veličina 500 ml
Težina: 0,500 Kg
Materijal: Ingredients: Aqua/Water/Eau, Sodium coco-sulfate, Cocamidopropyl betaine, Decyl glucoside, Argania spinosa kernel oil, Coco-glucoside,Sodium lauroyl sarcosinate, Glycol distearate, Behenamidopropyl dimethylamine, Glycerin, Parfum [Fragrance], Caprylyl/capryl wheat bran/straw glycosides, Fusel wheat bran/straw glycosides, Dehydroacetic acid, Lactic acid, Polyglyceryl-5 oleate, Sodium cocoyl glutamate, Phenoxyethanol, Sodium chloride, Benzoic acid, Citric acid, Ethylhexylglycerin, Glyceryl caprylate.
Proizvodi istog branda
Proizvodi od istog prodavatelja
Detalji proizvoda
Povrat: Kozmetički proizvodi koji imaju kutiju i zapečaćenu foliju u trenutku prodaje se mogu vratiti samo ako je folija zapečaćena.
Dokumenti
Nanesite malu količinu seruma na vlažnu kosu.
Ako je potrebno ponoviti.
Rok trajanja zatvorenog proizvoda: 2022.
Phytorelax
U znanstvenom laboratoriju Harbor stvoren je novi vrlo inovativni proizvod za tržište trihologije tih godina: bočica za kosu formulirana s mješavinom od 33 prirodna sastojka, mudro podijeljena između biljnih ekstrakata i eteričnih ulja. Pravi biljni tretman za uljepšavanje posvećen profesionalnom svijetu koji do tada nikada nije cijenio potencijal prirodne kozmetike. Bočica Harbor imala je trenutni uspjeh; klijenti kozmetičkih salona bili su vrlo sretni nakon tretmana i prijavili su osjećaj olakšanja i dobrog stanja na koži koji nikada prije nisu osjećali. Zahvaljujući ovom komercijalnom uspjehu rodilo se ime Phytorelax: ime koje sadrži vlastitu filozofiju, tj. wellness i opuštanje koji proizlaze iz upotrebe funkcionalnih aktivnih sastojaka i biljnih ekstrakata.

U skladu s novim Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) EU-a, molimo Vas da nam date privolu za korištenje kolačića (eng. cookies) za sljedeće svrhe: pravilno funkcioniranje platforme, mjerenje uporabe platforme, napredne značajke poput preporučenih proizvoda i druge vrste funkcionalnosti koje će nam omogućiti da Vam pokazujemo najprikladnije ponude putem različitih marketinških kanala.