• Brza dostava
9 55 11 02 RRP ?
Prodano
  • Ovaj proizvod ima besplatnu dostavu
Opis
Bogata pjena ostavlja nježnu i meku kožu na dodir.
u skladu s prirodom, kremasti gel za tuširanje s kakao maslacem formuliran je s vrlo laganim aktivnim sastojcima biljnog podrijetla.
Sadrži preko 98% prirodnih sastojaka.
Ne sadrži parabene.
Specifikacije
Veličina 500 ml
Težina: 0,500 Kg
Materijal: Ingredients: Aqua/Water/Eau, Sodium coco-sulfate, Cocamidopropyl betaine, Coco-glucoside, Sodium lauroyl sarcosinate, Glycol distearate, Parfum [Fragrance], Glycerin, Behenamidopropyl dimethylamine, Theobroma cacao (Cocoa) seed butter, Benzoic acid, Lactic acid,Phenoxyethanol, Dehydroacetic acid, Hexyl cinnamal, Benzyl salicylate, Ethylhexylglycerin, Sodium chloride.
Proizvodi istog branda
Proizvodi od istog prodavatelja
Detalji proizvoda
Povrat: Kozmetički proizvodi koji imaju kutiju i zapečaćenu foliju u trenutku prodaje se mogu vratiti samo ako je folija zapečaćena.
Dokumenti
Malu količinu proizvoda nanesite na kupaonsku spužvu.
Masirajte cijelo tijelo, a zatim isperite vodom.
Rok trajanja zatvorenog proizvoda: 2022.
Phytorelax
U znanstvenom laboratoriju Harbor stvoren je novi vrlo inovativni proizvod za tržište trihologije tih godina: bočica za kosu formulirana s mješavinom od 33 prirodna sastojka, mudro podijeljena između biljnih ekstrakata i eteričnih ulja. Pravi biljni tretman za uljepšavanje posvećen profesionalnom svijetu koji do tada nikada nije cijenio potencijal prirodne kozmetike. Bočica Harbor imala je trenutni uspjeh; klijenti kozmetičkih salona bili su vrlo sretni nakon tretmana i prijavili su osjećaj olakšanja i dobrog stanja na koži koji nikada prije nisu osjećali. Zahvaljujući ovom komercijalnom uspjehu rodilo se ime Phytorelax: ime koje sadrži vlastitu filozofiju, tj. wellness i opuštanje koji proizlaze iz upotrebe funkcionalnih aktivnih sastojaka i biljnih ekstrakata.

U skladu s novim Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) EU-a, molimo Vas da nam date privolu za korištenje kolačića (eng. cookies) za sljedeće svrhe: pravilno funkcioniranje platforme, mjerenje uporabe platforme, napredne značajke poput preporučenih proizvoda i druge vrste funkcionalnosti koje će nam omogućiti da Vam pokazujemo najprikladnije ponude putem različitih marketinških kanala.