Slični proizvodi

Set 4 kupaonska ručnika Nicola Brown

SKU: 1099405
  • Brza dostava
32 64 37 30 RRP ?
Prodano
  • Ovaj proizvod ima besplatnu dostavu
Specifikacije
Težina: 1.4 Kg
Materijal: 100% pamuk, gustoća 450 g/m²
Boja: smeđa
Set: 2 kupaonska ručnika, različitih boja, svaki dimenzija 50x90 cm<br>2 kupaonska ručnika, različitih boja, svaki dimenzija 70x140 cm
Proizvodi istog branda
Proizvodi od istog prodavatelja
Dokumenti
Prati u perilici rublja na najviše 30°C.
Majoli Bahar Home Collection
Bahar Textile Industry and Trade Co. ima znanje i iskustvo na tržištu tekstila kroz 50 godina poslovnog života. Osjećamo uzbuđenje podijeliti to iskustvo s Vama. Bahar Textile proizvodi tekstilnu robu s profesionalnim osobljem od osnivanja 1960. Dobro poznat na svjetskom tržištu tekstila s visokokvalitetnom proizvodnjom, postignućima i iskustvom. Nikada ne odustaje od ovih principa. Povećava tržišni udio iskustvom svakog dana i uspjesima da bude lider na tom tržištu kao vlastite marke. CLASS i MAJOLI su robne marke kućnog tekstila, ručnika i kupaonskih ogrtača na domaćem i svjetskim tržištima s velikom kolekcijom. Stabilni principi su "Uvijek kvaliteta, dobra usluga, pravovremena dostava i zadovoljstvo kupaca". Naša tvrtka pokušava dodati vrijednost svim svojim dioničarima s osjećajem odgovornosti prema društvu i s pažnjom prema okolišu. Podržava te odgovornosti ovim certifikatima; OHSAS-18001, ISO-14001, ISO-9001 i OEKO-TEX STANDARD 100. Jamstvo uspjeha i održivosti proizvodnje, načelo iskrenosti i kvalitetne usluge misija je tvrtke Bahar Textile. Zahvaljujemo se na Vašem zanimanju i podršci. Željeli bismo Vam pružiti visokokvalitetnu uslugu danas i u budućnosti...

U skladu s novim Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) EU-a, molimo Vas da nam date privolu za korištenje kolačića (eng. cookies) za sljedeće svrhe: pravilno funkcioniranje platforme, mjerenje uporabe platforme, napredne značajke poput preporučenih proizvoda i druge vrste funkcionalnosti koje će nam omogućiti da Vam pokazujemo najprikladnije ponude putem različitih marketinških kanala.