Tepih My Laos Ciel

SKU: 1043803
  • Brza dostava
Dostava:
  • Brza dostava dostupna za jedan komad.
  • Vrijeme dostave: između 15 Kolovoza - 19 Kolovoza
Pogodnosti:
  • 12.53 Vivre bodova i
  • Besplatna dostava u cijeloj državi za unaprijed plaćene narudžbe iznad 750 kn.
417 90 kn 501 90 kn (-16%) ?
Opis
Ovaj tepih s klasičnim uzorkom donosi notu elegancije u bilo koju prostoriju.

Tepih je prikladan za podno grijanje.
Specifikacije
Title
Value
Veličina
80x150 cm (dužina 150 cm/širina 150 cm/visina 80 cm)
Težina:
3.9 Kg
Materijal:
poliester, stražnja strana od pamuka, gustoća 2400 g/m², visina niti: 9 mm
Veličina tepiha (cm)
80x150
Oblik tepiha
pravokutni
Uzorak tepiha
vintage izgled
3D Model / AR (Augumented Reality)
da
Recenzije
5.00
1 Recenzije
5 Zvijezde (1)
4 Zvijezde (0)
3 Zvijezde (0)
2 Zvijezde (0)
1 Zvijezda (0)
Dokumenti
Redovito usisavati.
Prati ručno.
Obsession
Obsession je podružnica obiteljskog poduzeća Lalee, osnovanog 1986. Danas ga vode braća Shikib, Jawid i Walid Lalee u drugoj generaciji. Uspješni modeli tepiha i iskusno oko za asortiman znače da je grupa tvrtki jedna od najvećih u industriji u Europi. Dinamičan daljnji razvoj klasične afganistanske robe do današnjeg individualnog stila temelj je uspješnog poslovnog razvoja obje tvrtke. Potpis dugogodišnje tradicije i kontinuiranog daljnjeg razvoja vidi se u svakom našem unikatnom predmetu. Braća Lalee naslijedila su fascinaciju za složenu izradu tepiha. Način na koji se tepisi vezuju, popravljaju, peru i trguju oduvijek je bio dio vlastite identifikacije, podrijetla i povijesti obitelji. Danas se industrija tepiha kreće više nego što ovisi o napetosti između tradicije i inovacije - svjesna drevne izrade, suočena je sa zadatkom da zadovolji zahtjeve modernog načina života koji su ovlašteni da ga posjeduju. Učinili smo ovaj izazov našom strašću!

U skladu s novim Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) EU-a, molimo Vas da nam date privolu za korištenje kolačića (eng. cookies) za sljedeće svrhe: pravilno funkcioniranje Vivre platforme, mjerenje uporabe platforme Vivre, napredne značajke poput preporučenih proizvoda i druge vrste funkcionalnosti koje će nam omogućiti da Vam pokazujemo najprikladnije ponude putem različitih marketinških kanala.