3.67
3 Recenzije
  • Brza dostava
42 99 129 54 RRP ?
Prodano
  • Ovaj proizvod ima besplatnu dostavu
Opis
Slika je u svrhu prezentacije, predočeni proizvodi su navedeni u setu.
Specifikacije
Dimenzije: dužina 20 cm/širina 30 cm/visina 21 cm
Težina: 1.4 Kg
Materijal: staklo
Set: 6 čaša s nogom, svaka dimenzija D8.5xH9 cm i zapremnine 280 ml<br>6 čaša, svaka zapremnine 300 ml
Recenzije
3.67
3 Recenzije
5 Zvijezde (2)
4 Zvijezde (0)
3 Zvijezde (0)
2 Zvijezde (0)
1 Zvijezda (1)
  • 1 Ne preporučujem
    8. srp 2022.
    Opis proizvoda ne odgovara! Naime zapremnina čaša NIJE niti 280 ml, ni 300 ml, već puno manja!!! Nisu vraćene samo iz razloga, jer je drugi skinuo ambalažu. Lp, Tina
    TZ
Proizvodi istog branda
Proizvodi od istog prodavatelja
Dokumenti
Mogu se prati u perilici posuđa.
Excelsa
Brand Excelsa je osnovan krajem 1990-ih, kao rezultat želje Enrica Vimercatia za stvaranjem branda koji bi mogao razviti praktične, funkcionalne proizvode za svakodnevnu upotrebu. Proizvodi su ugodni, zabavni i nadasve korisni, dizajnirani u širokom spektru boja i materijala, sposobni odgovoriti na različite ukuse i nove trendove. S tim specifičnim ciljem, u samo nekoliko godina, brand Excelsa je postigao veliko javno priznanje postajući sinonim svježine, originalnosti i stila, s glavnim ciljem stvaranja proizvoda koji ostavljaju prostora za osobni ukus, dajući veliku slobodu izbora između dobro strukturiranih stilova i koncepata. Brand Excelsa je učvrstio svoje odnose s najvažnijim maloprodajnim stručnjacima a također i sa vodećim nacionalnim i međunarodnim distribucijskim lancima. Neko je vrijeme tvrtka ulagala značajna sredstva u istraživanje, razvoj i kontrolu kvalitete, postavljajući osnove za svakodnevno bavljenje izazovima, a posebno onima u budućnosti, na najbolji način kroz pročišćavanje i jačanje ovih sektora, sačinjenih od dinamičnih, skrupuloznih mladih ljudi.

U skladu s novim Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) EU-a, molimo Vas da nam date privolu za korištenje kolačića (eng. cookies) za sljedeće svrhe: pravilno funkcioniranje platforme, mjerenje uporabe platforme, napredne značajke poput preporučenih proizvoda i druge vrste funkcionalnosti koje će nam omogućiti da Vam pokazujemo najprikladnije ponude putem različitih marketinških kanala.