Slični proizvodi
Osnažujući serum za lice protiv starenja Limited 30 ml
SKU: 1003167- Brand: Avant
- Prodan i isporučen od: VIVRE DECO
- Brza dostava
35
97 €
150
51 € RRP ?
Prodano
Opis
Kombinira odabrane prirodne sastojke u korist zdravlja i ljepote, obnavlja Vašu kožu ostavljajući vidljive izuzetne rezultate.
Serum visoke koncentracije hijaluronske kiseline pruža koži čvrstoću i zaštitu.
Aktivni sastojci:
Matrixyl 3000: smanjuje znakove starenja i pomaže pri pojačavanju kolagena i obnavljanju kože;
Hijaluronska kiselina: hidratizira i prodire dublje u kožu, radi pomlađivanja umorne kože;
Ekstrakt kavijara: stvara zaštitni sloj protiv onečišćenja te štiti od vanjskih čimbenika i iritacija.
Eterična ulja: bogata masnim kiselinama i imaju učinak protiv starenja.
Prednosti:
-Smanjuje bore i fine linije;
-Efekt protiv starenja;
-Učvršćuje kožu.
Proizvod se preporuča za sve uzraste.
Serum visoke koncentracije hijaluronske kiseline pruža koži čvrstoću i zaštitu.
Aktivni sastojci:
Matrixyl 3000: smanjuje znakove starenja i pomaže pri pojačavanju kolagena i obnavljanju kože;
Hijaluronska kiselina: hidratizira i prodire dublje u kožu, radi pomlađivanja umorne kože;
Ekstrakt kavijara: stvara zaštitni sloj protiv onečišćenja te štiti od vanjskih čimbenika i iritacija.
Eterična ulja: bogata masnim kiselinama i imaju učinak protiv starenja.
Prednosti:
-Smanjuje bore i fine linije;
-Efekt protiv starenja;
-Učvršćuje kožu.
Proizvod se preporuča za sve uzraste.
Specifikacije
Veličina | 30 ml (visina 11.3 cm/promjer 3.8 cm) |
Zapremnina: | 0.03 L |
Težina: | 0,050 Kg |
Proizvodi istog branda
Proizvodi od istog prodavatelja
Detalji proizvoda
Povrat: | Kozmetički proizvodi koji imaju kutiju i zapečaćenu foliju u trenutku prodaje se mogu vratiti samo ako je folija zapečaćena. |
Dokumenti
Nanesite ujutro i navečer nakon čišćenja lica, tonik losiona za lice i pilinga.
Rok valjanosti: 12 mjeseci od otvaranja pakiranja.
Odmah prekinuti korištenje proizvoda ako se pojave iritacije.
Avant
Brand je osnovan u Old Streetu u Londonu. Ovo umjetničko središte uvelike je nadahnulo glatki i inovativni identitet branda Avant. Dizajn je ključna komponenta branda i koristi se za edukaciju kupaca, pomažući im da bolje razumiju sastojke koje stavljaju na kožu i da donose informirani izbor.
Pakiranje svakog proizvoda objedinjuje brand Avant i naše vrijednosti. Sastojke koji se koriste u svakom proizvodu ispisujemo na prednju stranu pakiranja. Na poleđini ulazimo u detalje o tome kako ovi sastojci djeluju. Na trećoj strani svake kutije tiskan je pažljivo sastavljen i jedinstven ritual ljepote. U skladu s našom namjerom da ograničimo utjecaj na okoliš, naša je ambalaža izrađena od 100% recikliranih vlakana i 100% je moguće reciklirati.
Kao profesionalci za njegu kože uspjeli smo utvrditi da kupci žele kombinaciju oba pristupa njezi kože. Tražili smo stručnost dermatologa i stručnjaka za njegu kože kako bismo razvili prvu liniju za njegu kože, Bio Activ+, te smo nastavili s tim pristupom razvijajući našu široku ponudu. Fokus je bio na stvaranju neinvazivnih proizvoda koji se mogu koristiti kod kuće, ali koji i dalje će donijeti vidljive rezultate. Pažljivo proučavamo svaki sastojak koji oblikuje naše proizvode i uvijek stojeći uz ovaj spoj prirode i znanosti, naš je cilj učiniti kupce sigurnima u vlastitu kožu.