Proizvodi
Vivre proizvodi prikazani su i plasirani isključivo online.
Ovisno o dostupnosti kod dobavljača, pokušavamo vratiti omiljene proizvode na stranici. Proizvod možete dodati u odjeljku “Omiljeni” i možete odabrati gumb “Prodano | Javite mi kada je na skladištu”, pa ćete biti obaviješteni e-poštom kada ponovno bude dostupan.
Željeni proizvod možete pronaći tako što ćete izravno napisati u posebno polje za pretraživanje ili pretražite kategorije proizvoda iz prikazanog izbornika. Za točnije pretraživanje možete koristiti filtre Cijena, Stil, Brand i Boja.
Za filter za odabir proizvoda prema dobavljačima/partnerima, redoslijed prikazivanja dobavljača/partnera na popisu automatski će se uspostaviti prema broju proizvoda koji dobavljač/partner ima u odabranoj kategoriji/pretraživanju.
Cijena RRP (Recomended Retail Price) (Preporučena cijena dobavljača) je cijena koju preporučuje dobavljač i prikazuje se kako bi se mogla upotrijebiti za usporednu procjenu cijena proizvoda.
Ako je određeni proizvod označen nazivom tekuće kampanje koju provodi Vivre (na primjer, oznakom Black Sale), to znači da je proizvod dio kampanje i prodaje se po promotivnoj cijeni tijekom cijelog razdoblja kampanje.
Slični proizvodi su ključ uspješne kupovine. Ako željeni proizvod nije dostupan, imate mogućnost izbora sličnih proizvoda. To su alternativne opcije koje su dio istog asortimana proizvoda, kategorija ili marki.
U košarici za jednu narudžbu, možete dodati do 20 različitih proizvoda i za svaki željenu količinu.
Proizvodi u vašoj košarici su za vas rezervirani 30 minuta – poslje, oni se vraćaju na web stranici i dostupni su svima za kupnju. Ako ne želite izgubiti omiljene proizvode, imate opciju ponovnog aktiviranja vaše košarice, poslje isteka 30 minuta.
Da. Da biste promijenili proizvod iz svoje napravljene, ali ne i isporučene narudžbe, morate nam poslati email poruku u kojoj ćete navesti proizvod koji želite otkloniti iz narudžbe, a nakon toga ćete morati napraviti novu narudžbu s novim željenim proizvodom.
Ne. Zamjena proizvoda nije moguća.
Jamstvo Vivre proizvoda u skladu je s Europskim zakonom (vidi 9.7. Kvaliteta i garancije).
Potvrda o sukladnosti i upute za uporabu mogu se pronaći u vašem korisničkom računu, u odjeljku “Moje narudžbe” -> “Preuzmite dokumente”.
Ako ste dobili nepotpuni proizvod, možete nas obavijestiti e-poštom na kontakt@vivre.hr, navodeći broj narudžbe, proizvod i nedostajuće djelove.
Možete nam poslati nekoliko fotografija proizvoda i na slici istaknuti dijelove koji nedostaju.
Nakon nekoliko dodatnih provjera, kontaktirat ćemo vas s rješenjem u roku od najviše 3-5 radna dana.
Želimo vas podsjetiti da proizvod možete vratiti, ako je isti u roku od najviše 14 dana od dana prijema istoga.