Narudžbe
Narudžbe se prave isključivo na www.vivre.hr . Dodajte željene proizvode u košaricu klikom na gumb “Dodajte u košaricu”, a kad završite s dodavanjem proizvoda, kliknite na “Dovršite narudžbu”.
Potražite željeni proizvod izravno u posebnom polju pretraživanja ili pretražujući kategorije proizvoda na prikazanom izborniku.
Informacije koje se odnose na rok isporuke možete pronaći na stranici svakog proizvoda pod gumbom “Dodaj u košaricu”, zajedno sa svim dostupnim podacima o određenom proizvodu, uključujući zemlju podrijetla. Možete pronaći podatke o isporuci u vašem korisničkom računu u odjelku “Moje narudžbe”.
Narudžbe će biti isporučene na vašoj adresi putem kurirske tvrtke: GLS, u vremenskom razdoblju navedenom prilikom narudžbe na koju utječe proizvod s najduljim rokom isporuke. Proizvode koje naši partneri prodaju na Vivre Marketplace dostavljaju isključivo ekspresne kurirske tvrtke s kojima imaju ugovor.
Dostava je besplatna za narudžbe koje su napravljene uz plaćanje unaprijed (online plaćanje bankovnom karticom ili virmanom) i koje uključuju proizvode prodavatelja Vivre Deco. Ako odaberete plaćanje pouzećem, naknada za plaćanje pouzećem je prikazana u košarici i može varirati ovisno o kupljenim proizvodima. Plaćanje narudžbe pouzećem uključuje dodatnu uslugu koju obavlja kurirska služba.
Naknade za dostavu za narudžbe koje sadrže proizvode koje prodaju i isporučuju naši Vivre Marketplace partneri prikazane su u vašoj košarici prije dovršetka narudžbe.
Kada vaši proizvodi napuste Vivre skladište, dobit ćete poruku s “Dobrim vijestima”, u kojoj ćemo priopćiti broj AWB paketa kako biste ga mogli pratiti.
Štoviše, dobit ćete SMS obavijest od kurirske službe s datumom i procjenom sati isporuke paketa.
Brza dostava odnosi se na proizvode koji se već nalaze u našem skladištu i koji imaju rok isporuke maksimalno 5 dana. Možete potražiti željeni proizvod odabirom filtra “Brza dostava”.
U slučaju narudžbi koje sadrže i proizvode za brzu dostavu i standardnu dostavu, MultiColet prvo će dostaviti narudžbu s proizvodima za brzu dostavu, a oni s višim rokom isporuke isporučuju se kasnije.
Želimo da vam proizvodi stignu u najboljim mogućim uvjetima i u najkraćem mogućem roku. Stoga vam pokušavamo poslati proizvode čim stignu u naše skladište i biramo podjeliti narudžbu u nekoliko paketa, u zavisnosti od datuma isporuke svakog proizvoda.
To znači da je moguće da primite nekoliko pošiljaka u različitim danima, u skladu s trenutkom kada proizvodi napuštaju naše skladište ili kako s njima postupa prijevoznik. Naknada za dostavu ostaje nepromijenjena, kako je prvotno prikazano, prilikom pravljenja narudžbe.
Ako je adresa za dostavu teško dostupno područje, kontaktirat će vas prijevoznik kako bi s vama ugovorio preuzimanje pošiljke iz odgovarajućeg područja tako da ne morate plaćati dodatnu naknadu.
S obzirom da prijevozničke tvrtke koriste samo jednu osobu za svako vozilo, možda će vam trebati pomoć u rukovanju velikim proizvodima.
Da. Možete naručiti s plaćanjem pouzećem do 8000 kn. Kod opcije plaćanja prilikom isporuke naplaćuje se dostava u iznosu od 49 kn. (Plaćanje prilikom primanja proizvoda podrazumijeva dodatnu uslugu koju obavlja prijevoznik).
Vaša narudžba može prikazati poruku “greška pri plaćanju” u sljedećim situacijama:
– isteklo je vrijeme za dodavanje koda koji ste dobili putem SMS-a za internetsko plaćanje kreditnom karticom;
– na kreditnoj kartici koju ste koristili nema dovoljno sredstava za uspješno dovršavanje transakcije ili je postavljen limit plaćanja s bankom s kojom surađujete;
– imate ograničenje plaćanja isporuke kreditnom karticom, stoga možete platiti narudžbe samo bankovnom doznakom;
– Pritisnuli ste gumb “Nazad” što zbog sigurnosnih mjera stranice, automatski šalje na obradu podatke koje ste unjeli do tada.
Ako naiđete na bilo koju od gore navedenih situacija, možete ponovo izvršiti narudžbu ali ograničenu na trenutne dostupne zalihe. Također, možete nas obavijestiti na email adresu kontakt@vivre.hr kako bismo ponovno aktivirali narudžbu putem bankovnog prijenosa ili plaćanja putem dostave do 4000 kn.
Način plaćanja možete promijeniti tako da nam svoj zahtjev pošaljete e-poštom na kontakt@vivre.hr, navodeći broj narudžbe i način plaćanja koji želite, kako slijedi:
– za narudžbe plaćene online karticom koja je dobila status “greška u plaćanju” možete odabrati plaćanje pouzećem ili bankovnom doznakom;
– za narudžbe plaćene kreditnom karticom, možete odabrati način plaćanja bankovnom doznakom;
– za narudžbe kod kojjih je način plaćanja bankovnim prijenosom ali su nenaplaćene, možete odabrati način gotovinskog plaćanja po dostavi, do 8000 kn;
– za narudžbe s pouzećem, možete odabrati način plaćanja bankovnom doznakom, pri čemu će naknada za gotovinski povrat od 49 kn biti uklonjena ako narudžba premašuje 750 kn.
Ne brinite! Paket ćemo pronaći zajedno s našim prijevoznicima. Ako je vaša narudžba isporučena nepotpuno, problem možete prijaviti e-poštom na kontakt@vivre.hr, navodeći broj narudžbe i broj AWB dostave, a mi ćemo obaviti sve potrebne provjere.
Važno je nakon primanja paketa da ga provjerite i obavijestite nas u roku od 48 sati o svim nesukladnostima kako bismo zajedno riješili problem.
Ne. Proizvodi koje prodajemo isključivo su predstavljeni na našoj web stranici.
Plaćanje pouzećem nije moguće za narudžbe veće od 4000 kn. Također, ako ste imali dvije narudžbe koje niste prihvatili, sustav će automatski blokirati plaćanje pouzećem i imat ćete samo mogućnost plaćanja unaprijed (plaćanje kreditnom karticom ili plaćanje bankovnom doznakom).
Da biste promijenili ovu situaciju, potrebno je platiti unaprijed najmanje dvije narudžbe. Zatim ćemo ponovno analizirati vaš račun i imat ćete mogućnost odabira plaćanja isporuke.(vidi 9.1 Pristup usluzi).Neki partneri na Vivre Marketplace prihvaćaju samo plaćanje unaprijed izvršeno karticom putem interneta. Ostali načini plaćanja neće biti dostupni za proizvode koje ovi partneri prodaju i dostavljaju.