FAQ

Moj račun

Možete se prijaviti uz nekoliko jednostavnih koraka: klik na opciju “Prijava” i unesite vaše email adresu i lozinku ili kroz Facebook račun, klikom na “Registracija sa Facebookom”

Kategorije: Moj račun

Preporučujemo vam da prije narudžbe otvorite račun na Vivre. Uz pomoć vašeg korisničkog računa imat ćete stalnu kontrolu nad svojim narudžbama: datum isporuke, moći ćete odgoditi rok isporuke prema vašim potrebama, moći ćete otkazati narudžbu ili promijeniti količinu naručenih proizvoda, možete i promijenite adresu za dostavu ili preuzeti račune.

Kategorije: Moj račun

Klik na “Prijava” i na “Zaboravili ste lozinku?”. Unesite vašu email adresu koju ste koristili pri narudžbama. Sustav će poslati ka vašoj email adresi upute za generisanje nove lozinke.

Kategorije: Moj račun

Kako biste obrisali vaš korisnički račun, prema GDPR uredbi, ljubazno vas molimo da nam pošaljete zahtjev za brisanje računa/osobnih podataka na email [email protected]
U najkraćem roku, vaš će zahtjev bit upućen i riješen od strane naši kolega zaduženih za zaštitu osobnih podataka.

Kategorije: Moj račun

Jedan bod ima paritet 1 HRK i može se koristiti za kupnju proizvoda na www.vivre.hr. Možete provjeriti broj bodova u vašem korisničkom računu, u opciji “Vivre bodovi”. (vidi 9.9. Vivre bodovi)

Kategorije: Moj račun

Vivre bodovi su važeći 12 mjeseci i mogu se koristiti na vaše sljedeće narudžbe. Vivre bodovi se mogu dobiti pod sljedećim uvjetima:
– za newsletter pretplatu, dobit ćete 40 Vivre bodova.
– za prvu i kompletnu narudžbu pozvanog prijatelja, dobit ćete 30 Vivre bodova.
– za kupnju proizvoda sa www.vivre.hr, nakon plaćanja narudžbe dobit ćete Vivre bodove u vrijednosti od 1% od cijene proizvoda.

Kategorije: Moj račun

Ne. Svaki član Vivre zajednice može imati samo jedan korisnički račun. (vidi 9.1.4.)

Kategorije: Moj račun

Narudžbe

Narudžbe se prave isključivo na www.vivre.hr . Dodajte željene proizvode u košaricu klikom na gumb “Dodajte u košaricu”, a kad završite s dodavanjem proizvoda, kliknite na “Dovršite narudžbu”.
Potražite željeni proizvod izravno u posebnom polju pretraživanja ili pretražujući kategorije proizvoda na prikazanom izborniku.

Kategorije: Narudžbe

Informacije koje se odnose na rok isporuke možete pronaći na stranici svakog proizvoda pod gumbom “Dodaj u košaricu”, zajedno sa svim dostupnim podacima o određenom proizvodu, uključujući zemlju podrijetla. Možete pronaći podatke o isporuci u vašem korisničkom računu u odjelku “Moje narudžbe”.
Narudžbe će biti isporučene na vašoj adresi putem kurirske tvrtke: GLS, u vremenskom razdoblju navedenom prilikom narudžbe na koju utječe proizvod s najduljim rokom isporuke.

Kategorije: Narudžbe

Isporuka je besplatna za narudžbe od preko 500 kn. Za narudžbe do 500 kn, dodaje se standardna naknada od 30 kn.
Ako izaberete način plaćanja pouzećem, dodat će se 9 kn naknade plaćanja. Plaćanje gotovinom po pouzećem uključuje dodatnu uslugu koju obavlja kurirska kompanija.

Kategorije: Narudžbe

Kada vaši proizvodi napuste Vivre skladište, dobit ćete poruku s “Dobrim vijestima”, u kojoj ćemo priopćiti broj AWB paketa kako biste ga mogli pratiti.
Štoviše, dobit ćete SMS obavijest od kurirske službe s datumom i procjenom sati isporuke paketa.

Kategorije: Narudžbe

Brza dostava odnosi se na proizvode koji se već nalaze u našem skladištu i koji imaju rok isporuke maksimalno 5 dana. Možete potražiti željeni proizvod odabirom filtra “Brza dostava”.
U slučaju narudžbi koje sadrže i proizvode za brzu dostavu i standardnu dostavu, MultiColet prvo će dostaviti narudžbu s proizvodima za brzu dostavu, a oni s višim rokom isporuke isporučuju se kasnije.

Kategorije: Narudžbe

Želimo da vam proizvodi stignu u najboljim mogućim uvjetima i u najkraćem mogućem roku. Stoga vam pokušavamo poslati proizvode čim stignu u naše skladište i biramo podjeliti narudžbu u nekoliko paketa, u zavisnosti od datuma isporuke svakog proizvoda.
To znači da je moguće da primite nekoliko pošiljaka u različitim danima, u skladu s trenutkom kada proizvodi napuštaju naše skladište ili kako s njima postupa prijevoznik. Naknada za dostavu ostaje nepromijenjena, kako je prvotno prikazano, prilikom pravljenja narudžbe.

Kategorije: Narudžbe

Ako je adresa za dostavu teško dostupno područje, kontaktirat će vas prijevoznik kako bi s vama ugovorio preuzimanje pošiljke iz odgovarajućeg područja tako da ne morate plaćati dodatnu naknadu.

Kategorije: Narudžbe

S obzirom da prijevozničke tvrtke koriste samo jednu osobu za svako vozilo, možda će vam trebati pomoć u rukovanju velikim proizvodima.

Kategorije: Narudžbe

Da. Možete kupiti pouzećem na vrijednost narudžbe do 4000 kn. Za ove narudžbe plaća se naknada od jos 9 kn, troškova pouzećem (Plaćanje prilikom primanja proizvoda podrazumijeva dodatnu uslugu koju obavlja prijevoznik).

Kategorije: Narudžbe

Vaša narudžba može prikazati poruku “greška pri plaćanju” u sljedećim situacijama:
– isteklo je vrijeme za dodavanje koda koji ste dobili putem SMS-a za internetsko plaćanje kreditnom karticom;
– na kreditnoj kartici koju ste koristili nema dovoljno sredstava za uspješno dovršavanje transakcije ili je postavljen limit plaćanja s bankom s kojom surađujete;
– imate ograničenje plaćanja isporuke kreditnom karticom, stoga možete platiti narudžbe samo bankovnom doznakom;
– Pritisnuli ste gumb “Nazad” što zbog sigurnosnih mjera stranice, automatski šalje na obradu podatke koje ste unjeli do tada.
Ako naiđete na bilo koju od gore navedenih situacija, možete ponovo izvršiti narudžbu ali ograničenu na trenutne dostupne zalihe. Također, možete nas obavijestiti na email adresu [email protected] kako bismo ponovno aktivirali narudžbu putem bankovnog prijenosa ili plaćanja putem dostave do 4000 kn.

Kategorije: Narudžbe

Način plaćanja možete promijeniti slanjem email poruke s vašim zahtjevom na [email protected], u kojoj upišite broj narudžbe i način plaćanja koji želite koristiti, kako slijedi:
– za narudžbe gdje ste izabrali plaćanje karticom i dobili ste obavjest “greška pri plaćanju”, možete izabrati plaćanje pouzećem ili bankovnom doznakom;
– za narudžbe gdje ste izabrali plaćanje karticom , možete izabrati plaćanje bankovnom doznakom;
– za bankovne doznake koje nisu uplaćene, možete izabrati plaćanje pouzećem, do iznosa od 4000 kn;
– za narudžbe plaćanjem pouzećem, možete promjeniti u plaćanje bankovnom doznakom a naknada pouzećem od 9 kn će biti obrisana.

Kategorije: Narudžbe

Ne brinite! Paket ćemo pronaći zajedno s našim prijevoznicima. Ako je vaša narudžba isporučena nepotpuno, problem možete prijaviti e-poštom na [email protected], navodeći broj narudžbe i broj AWB dostave, a mi ćemo obaviti sve potrebne provjere.

Kategorije: Narudžbe

Ne. Proizvodi koje prodajemo isključivo su predstavljeni na našoj web stranici.

Kategorije: Narudžbe

Plaćanje pouzećem nije moguće za narudžbe veće od 4000 kn. Također, ako ste imali dvije narudžbe koje niste prihvatili, sustav će automatski blokirati plaćanje pouzećem i imat ćete samo mogućnost plaćanja unaprijed (plaćanje kreditnom karticom ili plaćanje bankovnom doznakom).
Da biste promijenili ovu situaciju, potrebno je platiti unaprijed najmanje dvije narudžbe. Zatim ćemo ponovno analizirati vaš račun i imat ćete mogućnost odabira plaćanja isporuke.(vidi 9.1 Pristup usluzi)

Kategorije: Narudžbe

Plaćanje

Metodi plaćanja narudžbi su:
Plaćanje pouzećem, gotovinom (u kunama, cjelokupni iznos, pri isporuci paketa na koji se dodaje 9 kn troškova pouzećem);
Plaćanje online kreditnom/debitnom karticom (putem Adyen sustava);
Plaćanje bankovnom uplatnicom za koju je potrebno izvršiti uplatu u naredna 48 sata kroz sustav internet bankinga ili virmana. Ako odaberete ovaj način plaćanja, molimo pošaljite dokaz o uplati na e-mail adresi [email protected]

Kategorije: Plaćanje

Predračun možete pronaći u vašem korisničkom računu, u odjeljku “Moje narudžbe”, gde možete preuzeti dokument elektronskog formata.

Kategorije: Plaćanje

Da. Prije završenja narudžbe, na pitanje “Želite li račun na tvrtku?” odgovorite sa “Da”. Ako niste izabrali “Da” a želite R1 račun, možete nam pisati na [email protected], a mi ćemo vam pomoći u računu s informacijama tvrtke, ali ne kasnije od 18-og dana u mjesecu. (vidi 9.2.6. Fakturiranje kupljenih proizvoda)

Kategorije: Plaćanje

Povrat

Imate mogućnost da besplatno vratite proizvod izravno iz korisničkog računa, pristupom odjeljku “Povrat”, birajući željeni proizvod iz liste i popunjavanjem online obrasca.
Poslije slanja zahtjeva za povrat, kontaktirat će vas predstavnik kurirske tvrtke GLS kako bi preuzeli paket.
Vraćeni proizvodi bit će poslani i upakirani u ambalaži kako bi se spriječila oštećenja, na sljedeću adresu: Soseaua Giurgiului nr. 321, sector 4, Bucuresti, tako da će se obrada i plaćanje povrata obaviti na vrijeme.
Za proizvode na kojima su izvršeni neovlašteni zahvati, oni na kojima se vide tragovi habanja ili pretjerane uporabe, ogrebotine, nedostaci, nagnječenja, mehanički ili električni udarci i na one kojima nedostaju dodaci, zadržavamo pravo da ih ne prihvatimo kao povrat.

Kategorije: Povrat

Da bismo bili sigurni da će se proizvodi vratiti nama, potrebno je ispuniti obrazac za povrat koji nudimo na web stranici. Na taj način možemo pratiti proces povrata proizvoda do skladišta i njegovu obradu.
Povratak proizvoda moguć je i drugim sredstvima osim onih koje nudi Vivre, ali u potpunosti na vašu odgovornost i troškove.

Kategorije: Povrat

Da. Povrat je besplatan (trošak povrata svih proizvoda pokriva Vivre).

Kategorije: Povrat

Možete besplatno vratiti bilo koji proizvod u roku od najviše 30 dana od datuma prijema paketa.

Kategorije: Povrat

Proizvode kao što su donje rublje, kupaći kostimi ili kozmetika nije moguće vratiti jer mogu ugroziti zdravlje potrošača ako su nezapečaćene.

Kategorije: Povrat

Vrijednost vraćenih proizvoda bit će prebačena na navedeni bankovni račun, u roku od najviše 14 dana.

Kategorije: Povrat

Proizvodi

Vivre proizvodi prikazani su i plasirani isključivo online.

Kategorije: Proizvodi

Ovisno o dostupnosti kod dobavljača, pokušavamo vratiti omiljene proizvode na stranici. Proizvod možete dodati u odjeljku “Omiljeni” i možete odabrati gumb “Prodano | Javite mi kada je na skladištu”, pa ćete biti obaviješteni e-poštom kada ponovno bude dostupan.

Kategorije: Proizvodi

Željeni proizvod možete pronaći tako što ćete izravno napisati u posebno polje za pretraživanje ili pretražite kategorije proizvoda iz prikazanog izbornika. Za točnije pretraživanje možete koristiti filtre Cijena, Stil, Brand i Boja.

Kategorije: Proizvodi

Cijena RRP (Recomended Retail Price) (Preporučena cijena dobavljača) je cijena koju preporučuje dobavljač i prikazuje se kako bi se mogla upotrijebiti za usporednu procjenu cijena proizvoda.

Kategorije: Proizvodi

Slični proizvodi su ključ uspješne kupovine. Ako željeni proizvod nije dostupan, imate mogućnost izbora sličnih proizvoda. To su alternativne opcije koje su dio istog asortimana proizvoda, kategorija ili marki.

Kategorije: Proizvodi

U košarici za jednu narudžbu, možete dodati do 20 različitih proizvoda i za svaki željenu količinu.

Kategorije: Proizvodi

Proizvodi u vašoj košarici su za vas rezervirani 30 minuta – poslje, oni se vraćaju na web stranici i dostupni su svima za kupnju. Ako ne želite izgubiti omiljene proizvode, imate opciju ponovnog aktiviranja vaše košarice, poslje isteka 30 minuta.

Kategorije: Proizvodi

Da. Da biste promijenili proizvod iz svoje napravljene, ali ne i isporučene narudžbe, morate nam poslati email poruku u kojoj ćete navesti proizvod koji želite otkloniti iz narudžbe, a nakon toga ćete morati napraviti novu narudžbu s novim željenim proizvodom.

Kategorije: Proizvodi

Ne. Zamjena proizvoda nije moguća.

Kategorije: Proizvodi

Jamstvo Vivre proizvoda u skladu je s Europskim zakonom (vidi 9.7. Kvaliteta i garancije).
Potvrda o sukladnosti i upute za uporabu mogu se pronaći u vašem korisničkom računu, u odjeljku “Moje narudžbe” -> “Preuzmite dokumente”.

Kategorije: Proizvodi

Ako ste dobili nepotpuni proizvod, možete nas obavijestiti e-poštom na [email protected], navodeći broj narudžbe, proizvod i nedostajuće djelove.
Možete nam poslati nekoliko fotografija proizvoda i na slici istaknuti dijelove koji nedostaju.
Nakon nekoliko dodatnih provjera, kontaktirat ćemo vas s rješenjem u roku od najviše 3-5 radna dana.
Želimo vas podsjetiti da proizvod možete vratiti besplatno, ako je isti u roku od najviše 30 dana od dana prijema istoga.

Kategorije: Proizvodi

Vivre iskustvo

Želimo vam ponuditi najbolje iskustvo kupovine, zato smo za vas pripremili široku paletu pomno odabranih proizvoda iz cijelog svijeta.

Kategorije: Vivre iskustvo

Dnevne kampanje se provode tijekom određenog vremenskog razdoblja (3 do 5 dana) kada možete kupiti proizvode koje smo pažljivo odabrali na temelju koncepata stvorenih posebno za vas. Ti su proizvodi često dostupni u ograničenoj količini, zato vam toplo preporučujemo da iskoristite ove ponude.

Kategorije: Vivre iskustvo

Pretplativši se na Vivre Newsletter, saznat ćete najnovije vijesti i iznenađenja koje smo pripremili za vas.
Jednostavno se pretplatite putem svog korisničkog računa pristupom “Podaci računa → Moj odabir → Prijava na Newsletter”.

Kategorije: Vivre iskustvo

Možete odlučiti učestalost primanja newsletter-a izravno iz vašeg korisničkog računa pristupom “Podaci računa → Moj odabir → Prijava na Newsletter” i odabirom varijante koja vam najviše odgovara: “Prijava na newsletter dnevno” ili “Prijava na newsletter tjedno”

Kategorije: Vivre iskustvo

Da! Kroz vaš korisnički račun možete pozvati svoje prijatelje i dobit ćete 30 Vivre bodova za njihovu prvu narudžbu koje možete iskoristiti za sljedeće narudžbe.

Kategorije: Vivre iskustvo

Load More

Ka vivre.hr