FAQ

Moj račun

Možete se prijaviti uz nekoliko jednostavnih koraka: klik na opciju “Prijava” i unesite vaše email adresu i lozinku ili kroz Facebook račun, klikom na “Registracija sa Facebookom”

Kategorije: Moj račun

Preporučujemo vam da prije narudžbe otvorite račun na Vivre. Uz pomoć vašeg korisničkog računa imat ćete stalnu kontrolu nad svojim narudžbama: datum isporuke, moći ćete odgoditi rok isporuke prema vašim potrebama, moći ćete otkazati narudžbu ili promijeniti količinu naručenih proizvoda, možete i promijenite adresu za dostavu ili preuzeti račune.

Kategorije: Moj račun

Klik na “Prijava” i na “Zaboravili ste lozinku?”. Unesite vašu email adresu koju ste koristili pri narudžbama. Sustav će poslati ka vašoj email adresi upute za generisanje nove lozinke.

Kategorije: Moj račun

Kako biste obrisali vaš korisnički račun, prema GDPR uredbi, ljubazno vas molimo da nam pošaljete zahtjev za brisanje računa/osobnih podataka na email dpo@vivre.eu.
U najkraćem roku, vaš će zahtjev bit upućen i riješen od strane naši kolega zaduženih za zaštitu osobnih podataka.

Kategorije: Moj račun

Jedan bod ima paritet 1 HRK i može se koristiti za kupnju proizvoda na www.vivre.hr. Možete provjeriti broj bodova u vašem korisničkom računu, u opciji “Vivre bodovi”. (vidi 9.9. Vivre bodovi)

Bodovi mogu predstavljati najviše do 30% vrijednosti jedne narudžbe.

Kategorije: Moj račun

Vivre bodovi su važeći 3 mjeseca i mogu se koristiti na vaše sljedeće narudžbe. Vivre bodovi se mogu dobiti pod sljedećim uvjetima:
– za newsletter pretplatu, dobit ćete 75 Vivre bodova.
– za prvu i kompletnu narudžbu pozvanog prijatelja, dobit ćete 75 Vivre bodova.
za kupnju proizvoda sa www.vivre.hr, nakon plaćanja narudžbe dobit ćete Vivre bodove u vrijednosti od 3% od cijene proizvoda.

Vivre bodovi se dodjeljuju i za proizvode koje naši partneri na Vivre Marketplace prodaju i dostavljaju, ali mogu se koristiti samo za kupnju proizvoda koje prodaje i dostavlja Vivre.

Bodovi mogu predstavljati najviše do 30% vrijednosti jedne narudžbe.

Kategorije: Moj račun

Ne. Svaki član Vivre zajednice može imati samo jedan korisnički račun. (vidi 9.1.4.)

Kategorije: Moj račun

Narudžbe

Narudžbe se prave isključivo na www.vivre.hr . Dodajte željene proizvode u košaricu klikom na gumb “Dodajte u košaricu”, a kad završite s dodavanjem proizvoda, kliknite na “Dovršite narudžbu”.
Potražite željeni proizvod izravno u posebnom polju pretraživanja ili pretražujući kategorije proizvoda na prikazanom izborniku.

Kategorije: Narudžbe

Informacije koje se odnose na rok isporuke možete pronaći na stranici svakog proizvoda pod gumbom “Dodaj u košaricu”, zajedno sa svim dostupnim podacima o određenom proizvodu, uključujući zemlju podrijetla. Možete pronaći podatke o isporuci u vašem korisničkom računu u odjelku “Moje narudžbe”.
Narudžbe će biti isporučene na vašoj adresi putem kurirske tvrtke: GLS, u vremenskom razdoblju navedenom prilikom narudžbe na koju utječe proizvod s najduljim rokom isporuke. Proizvode koje naši partneri prodaju na Vivre Marketplace dostavljaju isključivo ekspresne kurirske tvrtke s kojima imaju ugovor.

Kategorije: Narudžbe

Dostava je besplatna za narudžbe veće od 750 kn i uplaćene unaprijed (online plaćanje kreditnom karticom ili bankovnom doznakom). U slučaju narudžbi gdje plaćate unaprijed (online plaćanje kreditnom karticom ili bankovnom doznakom), a vaša narudžba ne prelazi 750 kn, cijena dostave je prikazana u košarici i može varirati ovisno o kupljenim proizvodima. Ako je odabrano plaćanje pouzećem, naknada za dostavu se prikazuje u košarici i može varirati ovisno o kupljenim proizvodima. Plaćanje gotovinom po pouzećem uključuje dodatnu uslugu koju obavlja kurirska kompanija. Troškovi dostave narudžbi koje sadrže proizvode koje prodaju i dostavljaju naši partneri na Vivre Marketplace prikazuju se u Vašoj košarici prije nego što je narudžba dovršena.

Kategorije: Narudžbe

Kada vaši proizvodi napuste Vivre skladište, dobit ćete poruku s “Dobrim vijestima”, u kojoj ćemo priopćiti broj AWB paketa kako biste ga mogli pratiti.
Štoviše, dobit ćete SMS obavijest od kurirske službe s datumom i procjenom sati isporuke paketa.

Kategorije: Narudžbe

Brza dostava odnosi se na proizvode koji se već nalaze u našem skladištu i koji imaju rok isporuke maksimalno 5 dana. Možete potražiti željeni proizvod odabirom filtra “Brza dostava”.
U slučaju narudžbi koje sadrže i proizvode za brzu dostavu i standardnu dostavu, MultiColet prvo će dostaviti narudžbu s proizvodima za brzu dostavu, a oni s višim rokom isporuke isporučuju se kasnije.

Kategorije: Narudžbe

Želimo da vam proizvodi stignu u najboljim mogućim uvjetima i u najkraćem mogućem roku. Stoga vam pokušavamo poslati proizvode čim stignu u naše skladište i biramo podjeliti narudžbu u nekoliko paketa, u zavisnosti od datuma isporuke svakog proizvoda.
To znači da je moguće da primite nekoliko pošiljaka u različitim danima, u skladu s trenutkom kada proizvodi napuštaju naše skladište ili kako s njima postupa prijevoznik. Naknada za dostavu ostaje nepromijenjena, kako je prvotno prikazano, prilikom pravljenja narudžbe.

Kategorije: Narudžbe

Ako je adresa za dostavu teško dostupno područje, kontaktirat će vas prijevoznik kako bi s vama ugovorio preuzimanje pošiljke iz odgovarajućeg područja tako da ne morate plaćati dodatnu naknadu.

Kategorije: Narudžbe

S obzirom da prijevozničke tvrtke koriste samo jednu osobu za svako vozilo, možda će vam trebati pomoć u rukovanju velikim proizvodima.

Kategorije: Narudžbe

Da. Možete naručiti s plaćanjem pouzećem do 8000 kn. Kod opcije plaćanja prilikom isporuke naplaćuje se dostava u iznosu od 49 kn. (Plaćanje prilikom primanja proizvoda podrazumijeva dodatnu uslugu koju obavlja prijevoznik).

Kategorije: Narudžbe

Vaša narudžba može prikazati poruku “greška pri plaćanju” u sljedećim situacijama:
– isteklo je vrijeme za dodavanje koda koji ste dobili putem SMS-a za internetsko plaćanje kreditnom karticom;
– na kreditnoj kartici koju ste koristili nema dovoljno sredstava za uspješno dovršavanje transakcije ili je postavljen limit plaćanja s bankom s kojom surađujete;
– imate ograničenje plaćanja isporuke kreditnom karticom, stoga možete platiti narudžbe samo bankovnom doznakom;
– Pritisnuli ste gumb “Nazad” što zbog sigurnosnih mjera stranice, automatski šalje na obradu podatke koje ste unjeli do tada.
Ako naiđete na bilo koju od gore navedenih situacija, možete ponovo izvršiti narudžbu ali ograničenu na trenutne dostupne zalihe. Također, možete nas obavijestiti na email adresu kontakt@vivre.hr kako bismo ponovno aktivirali narudžbu putem bankovnog prijenosa ili plaćanja putem dostave do 4000 kn.

Kategorije: Narudžbe

Način plaćanja možete promijeniti tako da nam svoj zahtjev pošaljete e-poštom na kontakt@vivre.hr, navodeći broj narudžbe i način plaćanja koji želite, kako slijedi:
– za narudžbe plaćene online karticom koja je dobila status “greška u plaćanju” možete odabrati plaćanje pouzećem ili bankovnom doznakom;
– za narudžbe plaćene kreditnom karticom, možete odabrati način plaćanja bankovnom doznakom;
– za narudžbe kod kojjih je način plaćanja bankovnim prijenosom ali su nenaplaćene, možete odabrati način gotovinskog plaćanja po dostavi, do 8000 kn;
– za narudžbe s pouzećem, možete odabrati način plaćanja bankovnom doznakom, pri čemu će naknada za gotovinski povrat od 49 kn biti uklonjena ako narudžba premašuje 750 kn.

Kategorije: Narudžbe

Ne brinite! Paket ćemo pronaći zajedno s našim prijevoznicima. Ako je vaša narudžba isporučena nepotpuno, problem možete prijaviti e-poštom na kontakt@vivre.hr, navodeći broj narudžbe i broj AWB dostave, a mi ćemo obaviti sve potrebne provjere.

Kategorije: Narudžbe

Važno je nakon primanja paketa da ga provjerite i obavijestite nas u roku od 48 sati o svim nesukladnostima kako bismo zajedno riješili problem.

Kategorije: Narudžbe

Ne. Proizvodi koje prodajemo isključivo su predstavljeni na našoj web stranici.

Kategorije: Narudžbe

Plaćanje pouzećem nije moguće za narudžbe veće od 4000 kn. Također, ako ste imali dvije narudžbe koje niste prihvatili, sustav će automatski blokirati plaćanje pouzećem i imat ćete samo mogućnost plaćanja unaprijed (plaćanje kreditnom karticom ili plaćanje bankovnom doznakom).
Da biste promijenili ovu situaciju, potrebno je platiti unaprijed najmanje dvije narudžbe. Zatim ćemo ponovno analizirati vaš račun i imat ćete mogućnost odabira plaćanja isporuke.(vidi 9.1 Pristup usluzi).Neki partneri na Vivre Marketplace prihvaćaju samo plaćanje unaprijed izvršeno karticom putem interneta. Ostali načini plaćanja neće biti dostupni za proizvode koje ovi partneri prodaju i dostavljaju.

Kategorije: Narudžbe

Plaćanje

Metodi plaćanja narudžbi su:
Plaćanje pouzećem, gotovinom;
Plaćanje online kreditnom/debitnom karticom (putem Adyen sustava);
Plaćanje bankovnom uplatnicom za koju je potrebno izvršiti uplatu u naredna 48 sata kroz sustav internet bankinga ili virmana. Ako odaberete ovaj način plaćanja, molimo pošaljite dokaz o uplati na e-mail adresi kontakt@vivre.hr.

Kategorije: Plaćanje

Predračun možete pronaći u vašem korisničkom računu, u odjeljku “Moje narudžbe”, gde možete preuzeti dokument elektronskog formata. Dokumente koji se odnose na proizvode kupljene od naših partnera u Vivre Markeplace (račun, jamstveni list za određene proizvode itd.) partner dostavlja zajedno s naručenim proizvodima.

Kategorije: Plaćanje

Da. Prije završenja narudžbe, na pitanje “Želite li račun na tvrtku?” odgovorite sa “Da”. Ako niste izabrali “Da” a želite R1 račun, možete nam pisati na kontakt@vivre.hr, a mi ćemo vam pomoći u računu s informacijama tvrtke, ali ne kasnije od 18-og dana u mjesecu. (vidi 9.2.6. Fakturiranje kupljenih proizvoda)

Kategorije: Plaćanje

Povrat

Imate mogućnost vratiti proizvod u roku od 14 dana od datuma isporuke narudžbe, izravno sa svog korisničkog računa, pristupom odjeljku “Povrat”, odabirom prihvatljivih proizvoda s prikazanog popisa i ispunjavanjem online obrasca za povrat.
Nakon što ga pokrenete, kontaktirat će vas predstavnik tvrtke Cou Courier kako biste preuzeli paket. Vraćena roba bit će poslana zapakirana u čvrstom pakiranju radi sprječavanja oštećenja, na sljedeću adresu: DNCB br.37, Popesti-Leordeni, županija Ilfov. Podaci moraju biti točni, kako bi se njihova obrada i plaćanje mogli izvršiti na vrijeme.
Za proizvode koji su bili podvrgnuti neovlaštenim intervencijama, one koji pokazuju znakove istrošenosti ili pretjerane uporabe, ogrebotine, krhotine, neravnine, mehaničke/električne udare i one koji nemaju dodatnu opremu, zadržavamo pravo da ih ne prihvatimo.
U slučaju proizvoda koje prodaje i isporučuje Vivre Deco, Klijent će snositi trošak dostave za vraćene proizvode, koji se može vidjeti na korisničkom računu i može varirati ovisno o broju, veličini i/ili težini vraćenih proizvoda.
Partneri Vivre Marketplace-a mogu ponuditi pokriće naknade za dostavu za vraćene proizvode (bez obzira na razlog povrata, osim u slučajevima zlonamjernog vraćanja) u skladu s vlastitom politikom povrata.
Uvjeti povrata predstavljeni su na stranici partnera, u odjeljku Povrat i jamstvo, kojemu možete pristupiti klikom na njegovo ime na stranici proizvoda koji želite vratiti. Naplatu povrata i organizaciju prijevoza vodi partner, zajedno s kuriskom tvrtkom s kojom ima ugovor.

Kategorije: Povrat

Da bismo bili sigurni da će se proizvodi vratiti nama, potrebno je ispuniti obrazac za povrat koji nudimo na web stranici. Na taj način možemo pratiti proces povrata proizvoda do skladišta i njegovu obradu.
Povratak proizvoda moguć je i drugim sredstvima osim onih koje nudi Vivre, ali u potpunosti na vašu odgovornost i troškove.

Kategorije: Povrat

Svaki proizvod možete vratiti u roku od najviše 14 dana od dana primitka.

Kategorije: Povrat

Proizvode kao što su donje rublje, kupaći kostimi ili kozmetika nije moguće vratiti jer mogu ugroziti zdravlje potrošača ako su nezapečaćene.

Kategorije: Povrat

Vrijednost vraćenih proizvoda bit će prebačena na navedeni bankovni račun, u roku od najviše 14 dana.

Kategorije: Povrat

Proizvodi

Vivre proizvodi prikazani su i plasirani isključivo online.

Kategorije: Proizvodi

Ovisno o dostupnosti kod dobavljača, pokušavamo vratiti omiljene proizvode na stranici. Proizvod možete dodati u odjeljku “Omiljeni” i možete odabrati gumb “Prodano | Javite mi kada je na skladištu”, pa ćete biti obaviješteni e-poštom kada ponovno bude dostupan.

Kategorije: Proizvodi

Željeni proizvod možete pronaći tako što ćete izravno napisati u posebno polje za pretraživanje ili pretražite kategorije proizvoda iz prikazanog izbornika. Za točnije pretraživanje možete koristiti filtre Cijena, Stil, Brand i Boja.

Za filter za odabir proizvoda prema dobavljačima/partnerima, redoslijed prikazivanja dobavljača/partnera na popisu automatski će se uspostaviti prema broju proizvoda koji dobavljač/partner ima u odabranoj kategoriji/pretraživanju.

Kategorije: Proizvodi

Cijena RRP (Recomended Retail Price) (Preporučena cijena dobavljača) je cijena koju preporučuje dobavljač i prikazuje se kako bi se mogla upotrijebiti za usporednu procjenu cijena proizvoda.

Kategorije: Proizvodi

Ako je određeni proizvod označen nazivom tekuće kampanje koju provodi Vivre (na primjer, oznakom Black Sale), to znači da je proizvod dio kampanje i prodaje se po promotivnoj cijeni tijekom cijelog razdoblja kampanje.

Kategorije: Proizvodi

Slični proizvodi su ključ uspješne kupovine. Ako željeni proizvod nije dostupan, imate mogućnost izbora sličnih proizvoda. To su alternativne opcije koje su dio istog asortimana proizvoda, kategorija ili marki.

Kategorije: Proizvodi

U košarici za jednu narudžbu, možete dodati do 20 različitih proizvoda i za svaki željenu količinu.

Kategorije: Proizvodi

Proizvodi u vašoj košarici su za vas rezervirani 30 minuta – poslje, oni se vraćaju na web stranici i dostupni su svima za kupnju. Ako ne želite izgubiti omiljene proizvode, imate opciju ponovnog aktiviranja vaše košarice, poslje isteka 30 minuta.

Kategorije: Proizvodi

Da. Da biste promijenili proizvod iz svoje napravljene, ali ne i isporučene narudžbe, morate nam poslati email poruku u kojoj ćete navesti proizvod koji želite otkloniti iz narudžbe, a nakon toga ćete morati napraviti novu narudžbu s novim željenim proizvodom.

Kategorije: Proizvodi

Ne. Zamjena proizvoda nije moguća.

Kategorije: Proizvodi

Jamstvo Vivre proizvoda u skladu je s Europskim zakonom (vidi 9.7. Kvaliteta i garancije).
Potvrda o sukladnosti i upute za uporabu mogu se pronaći u vašem korisničkom računu, u odjeljku “Moje narudžbe” -> “Preuzmite dokumente”.

Kategorije: Proizvodi

Ako ste dobili nepotpuni proizvod, možete nas obavijestiti e-poštom na kontakt@vivre.hr, navodeći broj narudžbe, proizvod i nedostajuće djelove.
Možete nam poslati nekoliko fotografija proizvoda i na slici istaknuti dijelove koji nedostaju.
Nakon nekoliko dodatnih provjera, kontaktirat ćemo vas s rješenjem u roku od najviše 3-5 radna dana.
Želimo vas podsjetiti da proizvod možete vratiti, ako je isti u roku od najviše 14 dana od dana prijema istoga.

Kategorije: Proizvodi

Vivre iskustvo

Želimo vam ponuditi najbolje iskustvo kupovine, zato smo za vas pripremili široku paletu pomno odabranih proizvoda iz cijelog svijeta.

Kategorije: Vivre iskustvo

Dnevne kampanje se provode tijekom određenog vremenskog razdoblja (3 do 5 dana) kada možete kupiti proizvode koje smo pažljivo odabrali na temelju koncepata stvorenih posebno za vas. Ti su proizvodi često dostupni u ograničenoj količini, zato vam toplo preporučujemo da iskoristite ove ponude.

Kategorije: Vivre iskustvo

Pretplativši se na Vivre Newsletter, saznat ćete najnovije vijesti i iznenađenja koje smo pripremili za vas.
Jednostavno se pretplatite putem svog korisničkog računa pristupom “Podaci računa → Moj odabir → Prijava na Newsletter”.

Kategorije: Vivre iskustvo

Možete odlučiti učestalost primanja newsletter-a izravno iz vašeg korisničkog računa pristupom “Podaci računa → Moj odabir → Prijava na Newsletter” i odabirom varijante koja vam najviše odgovara: “Prijava na newsletter dnevno” ili “Prijava na newsletter tjedno”

Kategorije: Vivre iskustvo

Da! Kroz vaš korisnički račun možete pozvati svoje prijatelje i dobit ćete 30 Vivre bodova za njihovu prvu narudžbu koje možete iskoristiti za sljedeće narudžbe.

Kategorije: Vivre iskustvo

Load More

Ka vivre.hr