0 00:00
Košarica za kupovinu je istekla. Ponovno aktiviraj!
intrebari frecvente

Što je Vivre? Kako radi?

Vivre je online shopping klub za dom, vrt i pribor. U potrazi smo za svjetskom kvalitetom proizvoda i razvijamo prodajne kampanje po povoljnim cijenama , s ograničenom valjanosti. Da biste naručili proizvod potrebna je registracija u klub Vivre.

Zašto se moram registrirati da bih vidio proizvode?

Sustav utemeljen na bazi prodajne kampanje ne može funkcionirati bez registracije. Različitost proizvoda i naša sposobnost pregovaranja najbolje moguće cijene za naše kupce ovise o tom privatnom sustavu. Vivre Članstvo znači pristup širokom rasponu proizvoda po vrlo konkurentnim cijenama.

Kako se plaća?

Naručene proizvode i usluge možete platiti na jedan od sljedećih načina:
1. pouzećem, odnosno gotovinom prilikom dostave kurirskom službom koja dostavlja paket;
2. virmanskom uplatom;
3. kreditnim i/ili debitnim karticama: MasterCard, Visa.

Kako se radi dostava?

Dostava se izvršava pomoću kurirske tvrtke, u razdoblju navedenom na stranici svakog proizvoda. Rok isporuke može varirati od 3 do 40 radnih dana.

Kako se obračunava konačna cijena?

Konačna cijena se obračunava na sljedeći način : cijena naručenih proizvoda (prikazana pokraj svakog proizvoda), na koju se dodaje cijena prijevoza (shipping) , te po slučaju , naknada troškova povrata ili naknada za glomaznu i tešku robu, naknada za rukovanje robom.

 

Mogu li kupiti, te dobiti račun i priznanicu na firmu?

Da. Sve što trebate napraviti je da odaberete opciju "Da" na pitanje "Da li želite račun na tvrtku?" u koraku 2 postupka naručivanja. (gore desno). Ako želite potvrdu od strane tvrtke, naglasite to dostavljaču koji vam isporučuje vašu narudžbu, kada ju budete plaćali.

Zaboravio sam lozniku? Što da radim?

Molimo vas da pristupite adresi http://www.vivre.hr/user/resetPassword i upišite svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali. Nova lozinka će biti generirana od strane sistema i poslana na Vašu e-mail adresu.

Kako mogu otkazati narudžbu?

Da bi otkazali narudžbu molimo vas da nam napišete e-mail na adresu kontakt@vivre.hr.

Kako mogu odustati od proizvoda?

Narudžbe se mogu vratiti u roku od 30 dana od dana kada je paket krenuo iz našega skladišta. Za povrat više proizvoda ili cijele narudžbe, slijedite link POVRAT (ili klik ovdje) s dna stranice i sljedite korake. Povrat vrijednosti odabranih proizvoda za povrat položit će se u bankovni račun koji ćete navesti. Prijenos novca će se izvršiti samo kad Vivre primi vraćenu robu! Povrat proizvoda je besplatan (prijevoz je osiguran od strane Vivre), te se vrši također preko kurirske tvrtke.

Imam druga pitanja, kako mogu pronaći odgovore?

Za sve upite, molimo Vas da nam se obratite na adresu : kontakt@vivre.hr ili na broj telefona 385-177-76636

Top