Što je Vivre? Kako radi?

Što je Vivre? Kako radi?

Vivre je online trgovina za namještaj, ukrase, dodatke za kuću i stil života. Vivre kombinira prodajne kampanje koje su aktivne nekoliko dana s proizvodima koji su stalno na internet stranici kako bi stvorili najbolji doživljaj online kupovine.

Kako se računa konačna cijena jedne narudžbe?

Konačna cijena se obračunava na sljedeći način: cijena naručenih proizvoda (prikazana pokraj svakog proizvoda), na koju se dodaje cijena prijevoza. U slučaju da ste izabrali plaćanje pouzećem dodaje se naknada od 8 kuna, za glomaznu i tešku robu, dodaje se naknada za rukovanje robom.

Kako se plaća ?

Naručene proizvode i usluge možete platiti na jedan od sljedećih načina; pouzećem, prilikom dostave, plaća se gotovinski dostavljaču i ova usluga dodatno se naplaćuje s 8 kuna po narudžbi.Online plaćanje putem kartice obavlja se isključivo putem PayU S.A. . Preko računa u banci u roku od 48 sati od trenutka kada ste napravili narudžbu; internet bankarstvom ili općom uplatnicom u banci U slučaju da ste izabrali ovaj način plaćanja, molimo Vas da nam na mail adresu kontakt@vivre.hr pošaljite potvrdu o uplati.

Kako se radi dostava?

Vrijeme isporuke proizvoda varira ovisno o njihovoj dostupnosti i navedeno je na stranici svakog proizvoda. Isporuka se vrši putem kurirske tvrtke unutar vremenskog razdoblja navedenog prilikom plasiranja narudžbe, a vremensko razdoblje ovisi o proizvodu s najdužim rokom isporuke.

Koliko dugo nakon slanja pošiljke iz skladišta Vivre se isti isporučuje ?

U trenutku kada je paket krenuo iz skladišta Vivre dobit ćete obavijest preko e-maila, a za nekoliko dana kontaktirat će Vas kurir (telefon/SMS) za isporuku paketa.

Mogu li kupiti, te dobiti račun i priznanicu na firmu?

Da. Sve što trebate napraviti je da odaberete opciju "Da" na pitanje "Da li želite račun na tvrtku?" prije plasiranja narudžbe. Ako želite potvrdu od strane tvrtke, naglasite to dostavljaču koji vam isporučuje Vašu narudžbu u trenutku izdanja potvrde.

Kako mogu spojiti više narudžbi?

Spajanje narudžbi se može napraviti slanjem poruke na našu e-mail adresu kontakt@vivre.hr, jasno navodeći brojeve narudžbi koje želite spojiti. Spajanje narudžbi je moguće samo za narudžbe za koje je izabran način plaćanja pouzećem i za narudžbe koje imaju približan rok za dostavu (razlika najviše 1 dan od posljednjeg dana dostave). Spajanjem narudžbi, jedna od narudžbi se stornira i imat će status "Narudžba otkazana", dok će se proizvodi iz te narudžbe dodati drugoj narudžbi.

Mogu li odgoditi dostavu? Kako?

Dostava se može odgoditi do 14 dana od zadnjeg datuma isporuke prikazanog kada je narudžba bila napravljena. Da biste zatražili odgodu dostave pošaljite e-mail na adresu kontakt@vivre.hr s navođenjem broja narudžbe.

Kako mogu otkazati narudžbu?

Narudžbu možete otkazati putem Vašeg Vivre računa klikom na gumb "Poništite narudžbu" dok su proizvodi još uvijek u skladištu Vivre. Drugi način otkazivanja narudžbe je da nam pošaljete e-mail na kontakt@vivre.hr navodeći broj narudžbe.

Kako mogu otkazati proizvod iz moje narudžbe?

Da biste otkazali proizvod iz narudžbe, morate poslati e-mail na adresu kontakt@vivre.hr s brojem narudžbe, nazivom proizvoda i količinom koju želite ukloniti iz narudžbe. Proizvod se može otkazati sve dok je još uvijek u skladištu Vivre.

Kako mogu vratiti proizvod?

Narudžbe se mogu vratiti u roku od 30 dana od dana isporuke paketa. Povrat je besplatan (prijevoz je osiguran od strane Vivre), te se vrši preko kurirske tvrtke, na datum koji ste odabrali u obrascu za povrat. Za povrat više proizvoda ili cijele narudžbe, slijedite link POVRAT s dna stranice. Link se prikazuje samo ako ste prijavljen u korisnički račun. Povrat vrijednosti vraćenih proizvoda položit će se u bankovni račun koji ste naveli. Prijenos novca će se izvršiti u roku od 14 dana. Ako niste ispunili obrazac za povrat, morate se osigurati da se proizvodi isporuče na adresu Soseaua Giurgiului br. 321, poštanski broj 040667, Bukurešt, Rumunjska i da nam istodobno pošaljete identifikacijske podatke povratka e-mail-om na kontakt@vivre.hr.

Kada dobivam novac od povratka?

Iznos povrata sredstava bit će izvršen u roku od 14 dana od dana kada smo bili obaviješteni o povratu proizvoda.

Mogu li zamijeniti proizvod u narudžbi s drugim ?

Već napravljena narudžba se ne može promijeniti. Potrebno je otkazati trenutnu narudžbu i napraviti novu ako želite neku drugu vrstu proizvoda, drugi model ili drugu boju, ali ne prije provjeravanja zaliha i dostupnosti proizvoda na stranici Vivre.

Mogu li dodati više proizvoda mojoj postojećoj narudžbi?

Već napravljenoj narudžbi se ne mogu dodati proizvodi. Potrebno je napraviti novu narudžbu na našoj stranici, te ako je rok za dostavu isti ili s razlikom od jednog dana, narudžbe se mogu spojiti.

Što trebam učiniti ako dobijem oštećeni proizvod?

Ako ste primili oštećen proizvod, molimo Vas da nas kontaktirate na kontakt@vivre.hr sa slikama koje prikazuju stupanj oštećenja. Zahtjev će preuzeti ekipa Vivre.

Kako mogu promijeniti detalje isporuke?

Da biste promijenili adresu dostave ili telefonski broj, trebate nam poslati e-mail na adresu kontakt@vivre.hr s brojem narudžbe i novim detaljima isporuke.

Zaboravio sam lozniku? Što da radim?

Kliknite na link "Prijava" i "Zaboravili ste lozinku?" ili pristupite https://www.vivre.hr/?forgotPassword=true i upišite svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali. Nova lozinka će biti generirana od strane sistema i poslana na Vašu e-mail adresu.

Gdje mogu pronaći dokumente vezane uz narudžbu: fakture, jamstva, izjave o sukladnosti, upute za uporabu i opis proizvoda?

Račun kao i drugi dokumenti koji se odnose na narudžbu (jamstvo, upute za uporabu i opis proizvoda, izjave o usklađenosti) mogu se preuzeti s Vašeg Vivre računa. Kliknite na "Moje narudžbe" u odjeljku "Moj račun", kliknite "Detalji" i pronađite linkove dokumenata.

Kada mogu pronaći proizvod koji trenutno nije na zalihi?

Ponude su vremenski ograničene, ali pokušavamo vratiti proizvode na stranicu ovisno o dostupnosti kod dobavljača. Da biste provjerili određeni proizvod, možete pristupiti odjeljku za pretraživanje.

Gdje vidim AWB broj za povrat ?

AWB broj za povrat možete vidjeti u e-mail-u "Početni povrat" koji primite nakon popunjavanja obrasca za povrat.

Mogu li vratiti više proizvoda u istom paketu?

Da, možete vratiti više proizvoda iz iste narudžbe ili iz različitih narudžbi, putem linka "Povrat" iz Vašeg računa. Nakon odabira proizvoda i upotpunjavanja cijelog obrasca, dostavljač će preuzeti proizvode za povrat (u skladu s rokom povrata od najviše 30 dana) iz jedne ili više narudžbi.

Top